1
Vraag
2
Reacties
marit2019

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen naar Internet Only?

Ik wil mijn abonnement wijzigen van Internet & Tv naar Internet Only. Ik kan op de site niet helemaal vinden waar ik dat kan doen. Kunnen jullie mij helpen?


Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @marit2019 ,

Een medewerker kan je pakket aanpassen. Zij nemen de mogelijkheden met je door over welke snelheid je wil en of je dit met of zonder Ziggo GO wil. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @marit2019 ,

Een medewerker kan je pakket aanpassen. Zij nemen de mogelijkheden met je door over welke snelheid je wil en of je dit met of zonder Ziggo GO wil. 

marit2019
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik wil het Internet Start pakket (100 mbit download) en geen Ziggo go.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Verwijderd account  schreef:

Hoi @marit2019 ,

Dat kan een medewerker doen.Welke snelheid wil je?En met of zonder ziggo go?


Met Ziggo Go toegang is het uiteraard geen Internet Only meer 😉 

Verwijderd account
Niet van toepassing

@RoWi.  schreef:

@Verwijderd account  schreef:

Hoi @marit2019 ,

Dat kan een medewerker doen.Welke snelheid wil je?En met of zonder ziggo go?


Met Ziggo Go toegang is het uiteraard geen Internet Only meer 😉 


Klopt😁Maar ik heb altijd zoiets van:beter te veel dan te weinig vragen😎

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Deels mee eens echter ik ging er meteen al van uit dat het 'echte' internet only werdt bedoeld zoals ook is bevestigd. De vraag wordt vaker gesteld en dat geeft niet, echter met toegang tot Ziggo Go is het per definitie geen  Internet Only meer.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Goeie vraag @Verwijderd account , het komt ook met regelmaat voor dat wel Ziggo Go gewenst is bij internet only en dan moet het later weer gewijzigd worden.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Bert  schreef:

Goeie vraag @Verwijderd account , het komt ook met regelmaat voor dat wel Ziggo Go gewenst is bij internet only en dan moet het later weer gewijzigd worden.


Dan nog is er in dat geval geen sprake meer van Internet Only!! Dan is het Internet en Online TV een niet meer te vinden pakket.

 

De vraag zou dan moeten zijn of men weet dat dan enkel de ongecodeerde tv kanalen beschikbaar zijn. Het blijft nu eenmaal een feitelijke onjuiste naam.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @marit2019
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Ik help je met alle liefde bij het aanpassen van je pakket. Bij deze heb ik je pakket aangepast naar Internet Start zonder toegang tot Ziggo GO. Je krijgt zo een bevestiging hiervan per e-mail 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic