1
Vraag
2
Reacties
Robbie2022

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement wijzigen naar Internet Only

Hoi Ziggo,

Ik wil graag mijn abonnement wijzigen van Ziggo TV en Internet naar Internet Only.

Ik kan dit nergens vinden op de website dat dit mogelijk is? Zo ja, wat moet je dan doen met het Humax kastje?

hoor het graag!

25 Reacties 25
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2577Posts
  • 205Oplossingen
  • 837Likes

@KT_83 dan zal hem daar de verwarring in hebben gezeten, je particuliere account heb ik zojuist gevonden inderdaad.

De aanpassing maak ik in orde, dat komt goed. Je krijgt per e-mai een nette bevestiging en zo is alles weer rond!

p_vdvaart

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn abonnement ook willen wijzigen naar een Internet Only abonnement met Ziggo Go.

Met vriendelijke groet,

Peter

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2577Posts
  • 205Oplossingen
  • 837Likes

@p_vdvaart leuk dat je even aanhaakt, zo zie je maar weer hoe nuttig en handig een forum als dit is.

Ik pas het voor je aan, ook jij krijg netjes een e-mail als bevestiging. Veel plezier met je pakket!

B-P1960

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi  , ik  wil ook graag mijn abonnement aanpassen  naar Internet only  met Ziggo Go  . Kunnen jullie dit voor mij  ook aanpassen  ?  Bedankt alvast  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7107Posts
  • 2055Oplossingen
  • 3025Likes

Hi @B-P1960, welkom hier!
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, want ik zie dat je inmiddels al gebruik maakt van Internet Start met Ziggo GO! 🙂 

B-P1960

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia, Klopt. Ik ben toevallig gisteren door een medewerker van Ziggo gebeld en de aanpassing is gisteren ook al verwerkt. Super snel geregeld 🙂👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic