HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi Ziggo,
Ik wil graag mijn abonnement wijzigen van Ziggo TV en Internet naar Internet Only.
Ik kan dit nergens vinden op de website dat dit mogelijk is? Zo ja, wat moet je dan doen met het Humax kastje?
hoor het graag!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@KT_83 dan zal hem daar de verwarring in hebben gezeten, je particuliere account heb ik zojuist gevonden inderdaad.
De aanpassing maak ik in orde, dat komt goed. Je krijgt per e-mai een nette bevestiging en zo is alles weer rond!
Goedemiddag,
Ik zou graag mijn abonnement ook willen wijzigen naar een Internet Only abonnement met Ziggo Go.
Met vriendelijke groet,
Peter
@p_vdvaart leuk dat je even aanhaakt, zo zie je maar weer hoe nuttig en handig een forum als dit is.
Ik pas het voor je aan, ook jij krijg netjes een e-mail als bevestiging. Veel plezier met je pakket!
Hoi , ik wil ook graag mijn abonnement aanpassen naar Internet only met Ziggo Go . Kunnen jullie dit voor mij ook aanpassen ? Bedankt alvast
Hi @B-P1960, welkom hier!
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, want ik zie dat je inmiddels al gebruik maakt van Internet Start met Ziggo GO! 🙂
Hoi Cecilia, Klopt. Ik ben toevallig gisteren door een medewerker van Ziggo gebeld en de aanpassing is gisteren ook al verwerkt. Super snel geregeld 🙂👍
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...