rknerd

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement wijzigen naar Internet Only

Helloo,

 

Op het huidig moment is mijn abonnement ingesteld als Internet en TV, maar deze laat ik graag omzetten naar Internet Only (Complete). Ik hoef er geen Ziggo GO bij - ik kijk nooit TV.

 

Via het abonnement wijzigen menu in Mijn Ziggo heb ik niet de mogelijkheid om mijn TV-pakket zelf te ontkoppelen, dus vandaar mijn aanvraag via het Forum.

 

Graag hoor ik of het mogelijk is :).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @rknerd . Welkom!

Ik pas gelijk je abonnement voor je aan. De bevestiging van deze wijziging en eventuele volgende stappen ontvang je per mail. Als er nog iets is waarmee ik kan helpen, dan hoor ik het graag. Een mooie dag nog! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Een dergelijk abonnement is mogelijk. U kunt wachten op een moderator, die zal uw vraag na het weekend wel oppakken. U kunt ook 0900 1884 bellen en het daar laten regelen.

rknerd
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reactie Jan. Ik wacht wel even tot een reactie van een moderator - het hoeft niet perse vandaag geregeld te worden.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @rknerd . Welkom!

Ik pas gelijk je abonnement voor je aan. De bevestiging van deze wijziging en eventuele volgende stappen ontvang je per mail. Als er nog iets is waarmee ik kan helpen, dan hoor ik het graag. Een mooie dag nog! 

boomnick

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verplaatst naar nieuw bericht

Uitgelicht topic