Robbie2022

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Abonnement wijzigen naar Internet Only

Hoi Ziggo,

 

Ik wil graag mijn abonnement wijzigen van Ziggo TV en Internet naar Internet Only.

Ik kan dit nergens vinden op de website dat dit mogelijk is? Zo ja, wat moet je dan doen met het Humax kastje?

 

hoor het graag!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Robbie2022
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het is zeker mogelijk om je abonnement aan te passen naar Internet Only. Ik zie dat je op dit moment van Internet Start gebruikt maakt. Een belangrijke vraag is de vraag van @Pineapple of je bij je abonnement gebruik wil maken van Ziggo GO. Er zijn namelijk twee opties bij Internet Start, namelijk: 
Internet Start met Ziggo GO: € 49,- per maand
Internet Start zonder Ziggo GO: € 43,- per maand

Welk pakket zou je voorkeur hebben? Indien gewenst kan ik het voor je omzetten. Dan geef je maar een gil. 

Wat betreft jouw vraag over de Humax Mediabox. Je hebt nu Internet Start en TV Start (zonder bellen). Hierbij heb je een Humax mediabox van ons in bruikleen. Deze moet retour naar ons als je voor een Internet Only abonnement. 

Bekijk in context

75 Reacties 75
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Welk internetabonnement heb je nu? En wil je wel of geen gebruik blijven maken van Ziggo Go ?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Als eerste kan je via de volgende optie je abonnement wijzigen.

 

Ga naar www.ziggo.nl en log in in de rechter bovenhoek op Mijn Ziggo 

Ga dan naar Producten

Kies dan voor optie Televisie of Internet boven het oranje letters staat wijzig uw abonnement.

Eenmaal aangeklikt kunt u hier uw abonnement mee veranderen en kiezen wat u wilt en bij bevestigen ziet Ziggo dan de optie en voert dit door.

 

Ik zie dat de website is veranderd maar zo ziet het er nu uit: Pakket wijzigen: en alles kunt u instellen

 

Schermafbeelding 2022-07-21 om 20.51.46.png

 

Uw Humax kastje kan u als extra kastje voor TV in de slaapkamer gebruiken, de Smartcard blijft geactiveerd zolang hij in uw bezit is. Als u denkt hem niet meer te gebruiken kan u deze altijd terug sturen, verkoop is niet toegestaan van de smartcard. De Humax Media Box mag u zelf doen wat u wilt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Robbie2022
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het is zeker mogelijk om je abonnement aan te passen naar Internet Only. Ik zie dat je op dit moment van Internet Start gebruikt maakt. Een belangrijke vraag is de vraag van @Pineapple of je bij je abonnement gebruik wil maken van Ziggo GO. Er zijn namelijk twee opties bij Internet Start, namelijk: 
Internet Start met Ziggo GO: € 49,- per maand
Internet Start zonder Ziggo GO: € 43,- per maand

Welk pakket zou je voorkeur hebben? Indien gewenst kan ik het voor je omzetten. Dan geef je maar een gil. 

Wat betreft jouw vraag over de Humax Mediabox. Je hebt nu Internet Start en TV Start (zonder bellen). Hierbij heb je een Humax mediabox van ons in bruikleen. Deze moet retour naar ons als je voor een Internet Only abonnement. 

Robbie2022
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia,

 

Ik zou het abonnement graag om willen zetten naar Internet Start met Ziggo go!

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Is bij deze geregeld @Robbie2022. Je ontvangt zo een e-mail met daarin de bevestiging van deze wijziging. Ook ontvang je per e-mail nog van ons retourinstructies wat betreft jouw mediabox 🙂

Griethendrickx

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Ik zou mijn abonnement ook graag om willen zetten naar een internet only abonnement.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Kunnen we zeker voor je regelen @Griethendrickx! Wil je met of zonder ZiggoGO? 🙂 

dlo

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil ook precies hetzelfde: mijn abonnement wijzigen naar Internet Start zonder Ziggo GO. De CI+ module stuur ik eventueel terug. Kunnen jullie dit ook voor mij regelen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @dlo, welkom hier!

Zeker kunnen we dit ook voor jou regelen. Bij deze heb ik de aanpassing voor je in orde gemaakt. Een bevestiging per e-mail volgt nog en ook krijg je automatisch een retourenvelop om de CI+ module en bijbehorende smartcard naar ons terug te sturen. Ik raad je wel aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂 

dlo

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat een service! Dankjewel, @Cecilia.

isaed

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Ziggo,

 

Ik wil ook graag mijn abonnement wijzigen van Ziggo Internet start en TV start met vast bellen naar alleen Internet Only.

Ik kan dit nergens vinden op de website hoe dit mogelijk is.

 

Kunt u het voor mij omzetten naar internet only?

Het telefoonabonnement ook graag laten vervallen.

 

hoor het graag!

 

isaed

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil graag internet only zonder ziggo go.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@isaed van harte welkom op de Ziggo Community, goed dat je dit hier even vraagt.

En zeker, dat wil en kan ik voor je regelen. Zou je daarvoor de gegevens in je profiel (postcode en huisnummer) willen aanvullen? Hoe je dit aanpakt lees je hier

Alvast dank!

isaed

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

zojuist gedaan. Zou u mij een bevestiging van ontvangst kunnen sturen? Alvast dank

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@isaed jazeker, dat komt helemaal goed.


De aanpassing is geregeld en de e-mail krijg je over enkele momenten in je mailbox. Veel plezier ermee!

isaed

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top, Dank!

KT_83

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goeiemiddag, ik zou ook graag mijn pakket abonnement willen omzetten naar internet only - zonder ziggo go. Via mijnziggo is dit niet mogelijk. Zouden jullie dit kunnen doen? Bij voorbaat dank! Groet, Kirsten

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@KT_83 welkom, goed dat je dit even vraagt. 

Als ik me niet vergis gebruik je een Zakelijk account. Gezien de spelregels aldaar mag ik je verwijzen naar deze stappen en/of manier van contact. Dan wordt het net zo goed opgelost! 

KT_83

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Jacob, dank voor je bericht! Ik heb geen zakelijk account (prive pakket met tv start en internet compleet) en een vodafone account (ook prive, maar nr was voorheen zakelijk). Dus kan het dan wel via jullie aangepast worden? Dankjewel vast! 

Uitgelicht topic