1
Vraag
2
Reacties
Hatolex

Level 15
  • 1142Posts
  • 45Oplossingen
  • 687Likes

Abonnement vraag: Van Internet Complete naar XXL niet mogelijk?

Een vraag voor abonnement deskundige.

Ik heb nu internet compleet 400/40 (incl. Ziggogo) dat gaat 2 oktober naar 500/50.

Op 2 oktober gaat internet XXL van 200/30 naar 400/40.

Begrijp ik nu goed dat het voor bestaande klanten niet mogelijk is om terug te gaan van compleet naar XXL,  gezien het feit dat 400/40 voor mij ruim voldoende is. 

Ik dacht hier in een ander topic eerder iets over te hebben gelezen.

Bij voorbaat dank voor de reactie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70388Posts
  • 4898Oplossingen
  • 19884Likes

Ik heb uit de enkele topics die hierover gaan, begrepen dat naar beneden, naar Internet Start XXL niet mogelijk is, alleen omhoog vanaf Internet Start.

https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/pakket-complete/m-p/1249599/highlight/true#M42836

@Carlien  schreef:

Hi @phantom! Ik was al aan het mee lezen op de achtergrond. 

Je hebt nu Complete en je wil graag wat lager nu omdat de snelheid omhoog gaat, correct? 

Internet Start XXL geldt niet voor alle klanten, je kan niet downgraden naar dat abonnement alleen upgraden. Dus dat pakket geldt niet voor jou. Je kan dus wel naar Internet Start, maar ik weet niet of je dat ziet zitten? 

Internet Start en TV Complete Next Mini voor € 69,75. 

XXL is een oud instap abonnement en een oude upgrade mogelijkheid, vanaf een lagere naar een hogere snelheid, maar niet vanaf een hogere naar een lagere snelheid.

Terug naar internet Start kan wel en dan later een upgrade naar internet Start XXL.

Het lijkt erop dat op termijn internet Start XXL en internet Max zullen verdwijnen, omdat die vrijwel gelijk zijn aan internet Complete.

Start XXL 200/30 Mbps 400/40 Mbps
Complete 400/40 Mbps 500/50 Mbps
Max 600/50 Mbps 600/60 Mbps

Bekijk in context

9 Reacties 9
MR_CHIP

Level 18
  • 9293Posts
  • 119Oplossingen
  • 3203Likes

downgrade is alom bekend voor bestaande klanten niet mogelijk naar start xxl

Hatolex
Topicstarter
Level 15
  • 1142Posts
  • 45Oplossingen
  • 687Likes

@MR_CHIP . Als het alom bekend was had ik het natuurlijk niet gevraagd. đŸ˜€ Ik wist het dus kennelijk niet, ik twijfelde namelijk.

MR_CHIP

Level 18
  • 9293Posts
  • 119Oplossingen
  • 3203Likes

, sorry dat klonk wat fel , wat ik bedoel dan ik meerdere keren heb vernomen uit topics dat het niet mogelijk is

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70388Posts
  • 4898Oplossingen
  • 19884Likes

Ik heb uit de enkele topics die hierover gaan, begrepen dat naar beneden, naar Internet Start XXL niet mogelijk is, alleen omhoog vanaf Internet Start.

https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/pakket-complete/m-p/1249599/highlight/true#M42836

@Carlien  schreef:

Hi @phantom! Ik was al aan het mee lezen op de achtergrond. 

Je hebt nu Complete en je wil graag wat lager nu omdat de snelheid omhoog gaat, correct? 

Internet Start XXL geldt niet voor alle klanten, je kan niet downgraden naar dat abonnement alleen upgraden. Dus dat pakket geldt niet voor jou. Je kan dus wel naar Internet Start, maar ik weet niet of je dat ziet zitten? 

Internet Start en TV Complete Next Mini voor € 69,75. 

XXL is een oud instap abonnement en een oude upgrade mogelijkheid, vanaf een lagere naar een hogere snelheid, maar niet vanaf een hogere naar een lagere snelheid.

Terug naar internet Start kan wel en dan later een upgrade naar internet Start XXL.

Het lijkt erop dat op termijn internet Start XXL en internet Max zullen verdwijnen, omdat die vrijwel gelijk zijn aan internet Complete.

Start XXL 200/30 Mbps 400/40 Mbps
Complete 400/40 Mbps 500/50 Mbps
Max 600/50 Mbps 600/60 Mbps
Buurman

Level 13
  • 758Posts
  • 40Oplossingen
  • 622Likes

@Bert  Vanuit Start naar StartXXL gaat ook niet lukken, althans bij mij in MijnZiggo in elk geval niet zoals ik geprobeerd heb.
Ik zelf heb dan ook geen enkele behoefte aan een nieuw jaarcontract en ook niet aan welke up en downgrade dan ook.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70388Posts
  • 4898Oplossingen
  • 19884Likes

@Buurman In Mijn Ziggo kun je alleen kiezen voor de standaard abonnementen.

Buurman

Level 13
  • 758Posts
  • 40Oplossingen
  • 622Likes

@Bert  schreef:

@Buurman In Mijn Ziggo kun je alleen kiezen voor de standaard abonnementen.

Dat klopt niet helemaal want afgelopen 30 december heb ik upgrade gedaan van Start naar StartXXL voor de prijs van Start voor 6 maanden. Na iets meer dan 6 maanden heb ik het pakket weer terug laten zetten naar Start (zonder contract aanpassing die 30 december afloopt.). Achteraf  gezien nu een goede beslissing gezien de komende verhoging in oktober. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70388Posts
  • 4898Oplossingen
  • 19884Likes

@Buurman Ik kijk wat er nu mogelijk is in Mijn Ziggo en ken niet alle tig mogelijkheden uit het verleden.

Hatolex
Topicstarter
Level 15
  • 1142Posts
  • 45Oplossingen
  • 687Likes

Geeft niet @MR_CHIP , ik lees ook wel eens een reactie van mezelf terug waarvan ik denk, nou nou, dat had ik ook anders kunnen formuleren. 🤭

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic