angelo-figo

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement voortijdig afgesloten

Het is werkelijk ongelooflijk wat Ziggo als bedrijf presteert om incompetente medewerkers in dienst te hebben.

Email account wat al vanaf 2012 dateert hebben ze helemaal gewist!!

 

Uit het niets hebben ze een Ziggo account met bij behorende email account zonder communicatie gewist.

Wat een slecht bedrijf is dit, wat een incompetentie!

 

En nog steeds hang ik aan de telefoon en dien ik klachten online in, maar helaas word dit nog steeds niet opgepakt!

 

 

10 Reacties 10
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Eenmaal een topic over hetzelfde voldoet meestal wel.

email account - Ziggo Community

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @angelo-figo 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om te bekijken wat het is misgegaan.

 

:community_meldingen: Zorg wel dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators. Uw profielpagina vindt u hier.

 

Ik zie dat u nog een topic heeft aangemaakt over ongeveer hetzelfde onderwerp. Dit werkt denk ik eerder verwarrend dan dat het u verder zal helpen.

angelo-figo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Wim,

 

Bedankt voor je reactie.

Die 2e topic die ik aangemaakt heb is bestemd voor een nog bredere forum publiek zodat die ook weten hoe Ziggo werkelijk met haar klanten omgaat en wat voor het bedrijf het is. Voor zover ze er nog niet achter gekomen zijn. Dat Ziggo er niets mee doet is voor mij hier op dit forum niet zo belangrijk aangezien ik al op het juridische pad ben terecht gekomen.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

is het abonnement beëindigd ?

na het opzeggen van het abonnement worden de e-mailadressen na 6 maanden automatische verwijderd

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@angelo-figo "Die 2e topic die ik aangemaakt heb is bestemd voor een nog bredere forum publiek zodat die ook weten hoe Ziggo werkelijk met haar klanten omgaat en wat voor het bedrijf het is."

 

Nu lijkt het op zomaar iets roepen.

Wat is er precies gebeurt in welke situatie en naar aanleiding van welke oorzaak en met welk gevolg?

Als dat duidelijk is, dan kun je mensen goed waarschuwen voor bepaalde gevolgen.

Nu is het volslagen onduidelijk wat er gebeurt is.

HBO Fan

Level 12
  • 729Posts
  • 9Oplossingen
  • 565Likes

@Bert  dat kunnen we dus lezen in het 2de topic, maar een zekere iemand heeft dat al gesloten. Dan blijft het gissen waarom deze klant niet geholpen wordt. En daar zijn er de laatste tijd wel heel veel van.... 🥹

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@angelo-figo ja, als zoiets misgaat is het altijd zuur. Sorry voor het gedoe.

Het is alleen wel lastig zo een conclusie te trekken en de collegae ''incompetent'' te noemen zonder aan te geven waar dit vandaan komt. Ik mis elke nuance, elke achtergrond en heb dus geen idee wat er gedaan is. Wat ik weet, is dat we niet zomaar een e-mailadres weghalen zonder enige voorgeschiedenis, melding, of wat-dan-ook. 

Als ik je adres erbij pak, zie ik twee namen, twee e-mailadressen maar wel met vergelijkbare aanheffen. Zou je in je profiel, tussen haakjes achter je huisnummer, het klantnummer willen noteren waar het om gaat? En waar ben je telefonisch op uitgekomen?

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@angelo-figo de plek van dit topic is net zo openbaar als het andere topic, dus voegt niet extra’s toe.

Voordat u de kachel aanmaakt met Ziggo is het wellicht meer fair als u eerst Ziggo laat uitleggen hoe fouten kunnen ontstaan. En meestal blijkt dan dat er twee kanten aan een verhaal zitten.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@HBO Fan  schreef:

@Bert  dat kunnen we dus lezen in het 2de topic, maar een zekere iemand heeft dat al gesloten. Dan blijft het gissen waarom deze klant niet geholpen wordt. En daar zijn er de laatste tijd wel heel veel van.... 🥹


@HBO Fan In het 2e topic staat grofweg hetzelfde als hier, geen achterliggende informatie.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@angelo-figo We hebben helaas niets meer van je gehoord. Kom je nog terug op @Jacob zijn verzoek? Daarna duiken we de systemen voor je in om het nodige uit te zoeken. Alvast bedankt!

Uitgelicht topic