Ik heb onlangs mijn internet snelheid laten verhogen naar max en heb ook TV max, ik kreeg daarna een mail dat er een nieuwe modem opgestuurd gaat worden, ik zou ook graag de mediabox next krijgen als dat mogelijk is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
Rene3065 wrote:Ik heb onlangs mijn internet snelheid laten verhogen naar max en heb ook TV max, ik kreeg daarna een mail dat er een nieuwe modem opgestuurd gaat worden, ik zou ook graag de mediabox next krijgen als dat mogelijk is.
Bij TV Max hoort al een tijdje de Next. Heb je nu nog een Mediabox XL?
RoWi. wrote:Rene3065 wrote:Ik heb onlangs mijn internet snelheid laten verhogen naar max en heb ook TV max, ik kreeg daarna een mail dat er een nieuwe modem opgestuurd gaat worden, ik zou ook graag de mediabox next krijgen als dat mogelijk is.
Bij TV Max hoort al een tijdje de Next. Heb je nu nog een Mediabox XL?
Ja ik heb nog de Mediabox XL
Dan zal je dat naar ik verwacht in de Mijn Ziggo omgeving kunnen aanpassen naar Max met Next.
Hi @Rene3065
Leuk dat je je abonnement bij ons hebt geüpgraded! Ik zie dat je van Internet Complete en TV Max (Mediabox XL) het abonnement hebt aangepast naar Internet Max en TV Max (Mediabox XL) á € 89,- per maand. Je hebt bij deze wijziging een nieuw modem ontvangen. Het is zeker mogelijk om je abonnement te wijzigen naar de variant met de Mediabox Next. De prijs van hetzelfde pakket met de Mediabox Next is alleen € 0,50 per maand duurder. Je kunt dit aanpassen via Mijn Ziggo, maar ook ik wil het uiteraard met alle liefde voor je regelen. Geef dan gerust een gil.
Hoi Cecilia, bij deze gil ik dat jij het voor mij mag regelen, mocht je nog wat willen weten dan hoor ik het wel. Bedankt voor je hulp. Dus als ik het goed begrijp word het dan € 89,50 euro per maand?
En hier een gil dat het is geregeld @Rene3065. De prijs wordt inderdaad € 89,50 per maand voor Internet Max en TV Max (Next). Je hebt bij de vorige bestelling gebruik gemaakt van gratis eenmalige kosten en omdat het hier een wijziging betreft binnen 14 dagen heb ik de bestelling uiteraard opnieuw ingevoerd zonder eenmalige kosten van € 19,95. Je krijgt een bevestiging van de bestelling per e-mail.
Alvast veel plezier toegewenst met je nieuwe abonnement.
Beste @Cecilia Ziggo Bedankt voor de service. Fijne dag verder ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.