Ik heb op 1.10.22 een ziggo abonnement afgesloten welke vandaag 1.12.22 zou ingaan. Echter ziggo heeft t weer voor elkaar dat ze me "vergeten" zijn. Gisteren tot wel 2 uur aan de telefoon gehangen wanneer het modem en tv kastje geleverd zou worden. Dit gingen ze met spoed alsnog doen. Ik heb aangegeven dat ik toch wilde afzien van het jaar abbo gezien ik (wederom) een erg slechte start heb met ziggo. Ik wil ook nooit meer met hun een contract aangaan. Ik kreeg van ziggo te horen dat de wettelijke bedenktijd van 14 dagen voorbij was en dat ik er niet meer onderuit kon. Want ik pleegde immers contractbreuk en zou dan165€ moeten betalen.
Ik heb ook aangegeven dat ziggo als eerste zich niet aan de contract voorwaarden hield, ik ben immers een contract aangegaan per 1-12-22 en ziggo levert niet. Daar had ze geen boodschap aan en dat was geen reden om alsnog het abbo te cancelen.
ik vind dit diep triest. dus ziggo kan maar lekker doen wat ze willen doen en ik als consument moet dit maar accepteren???