evertpieters
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement: oplossing gezocht

L.S.
Ik heb een vrij duur abonnement ca. 85 euro p/m, daar bij zit ook wel telefoon, daarnaast heb ik ook een vodofone mobiel abonnement.
Ergens is het een beetje dubbel,omdat ik door vodofone ook extras van Ziggo krijg. Ik zou graag een wat eenvoudiger abonnement willen met wel voldoende internet power, maar niet zoveel zenders. Ik kan dit nergens vinden in Ziggo, moet ik dit telefonisch gaan vragen of weten jullie een passende oplossing of mogelijkheid.? bedankt alvast
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6763Reacties
  • 770Oplossingen
  • 1578Likes
Hoi Evert,

Dit is een community waar klanten elkaar helpen ๐Ÿ™‚ Wij kunnen je hier dus niet mee helpen, aangezien we niet in de systemen van Ziggo kunnen kijken. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met Ziggo via de chat. Die chat is 24/7 open en meestal geen lange wachttijden ๐Ÿ™‚ Daar kunnen ze vast wel iets regelen en als je jezelf wil voorbereiden, kun je ook hier even een kijkje nemen wat allemaal mogelijk is.

Groet,
De andere Evert ๐Ÿ˜‰

Bekijk in context

2 Reacties 2
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6763Reacties
  • 770Oplossingen
  • 1578Likes
Hoi Evert,

Dit is een community waar klanten elkaar helpen ๐Ÿ™‚ Wij kunnen je hier dus niet mee helpen, aangezien we niet in de systemen van Ziggo kunnen kijken. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met Ziggo via de chat. Die chat is 24/7 open en meestal geen lange wachttijden ๐Ÿ™‚ Daar kunnen ze vast wel iets regelen en als je jezelf wil voorbereiden, kun je ook hier even een kijkje nemen wat allemaal mogelijk is.

Groet,
De andere Evert ๐Ÿ˜‰

Bekijk in context

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Reacties
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Welkom op onze Community, evertpieters. Heb je inmiddels al contact opgenomen om het over je abonnement te hebben? Als je nog ergens vragen over hebt dan horen we het hier graag.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo