1
Vraag
2
Reacties
Youri de Vree

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement opgezegd maar toch afschrijving.

Goedemorgen, 

 

Ik heb in augustus mijn abonnement opgezegd en op 14 september is dit overgesloten naar T-mobile. Hier heb ik ook bevestigingen van ontvangen per mail en brief en tevens heb ik mijn modem opgestuurd. Echter is het maandbedrag voor de periode 1 okt tot 1 nov gewoon nog afgeschreven. Kan iemand mij vertellen hoe dit zit? Wanneer kan ik dit terugverwachten? Ik heb het al niet zo breed vandaar dat ik overgestapt ben naar T-Mobile. 70 euro is voor mij een hoop geld. 

Ik hoor graag van jullie. 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Lees op https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/factuur/uitleg wat er gebeurt met de facturen nadat je opgezegd hebt. Abonnementskosten worden namelijk vooruit in rekening gebracht. Na een opzegging ontvang je vanzelf een eindfactuur waarop een verrekening plaatsvindt over de abonnementskosten die vanaf de opzegdatum in rekening zijn gebracht. 

 

Pineapple_0-1632462875847.png

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Lees op https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/factuur/uitleg wat er gebeurt met de facturen nadat je opgezegd hebt. Abonnementskosten worden namelijk vooruit in rekening gebracht. Na een opzegging ontvang je vanzelf een eindfactuur waarop een verrekening plaatsvindt over de abonnementskosten die vanaf de opzegdatum in rekening zijn gebracht. 

 

Pineapple_0-1632462875847.png

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Youri de Vree

Een warm welkom op de Ziggo Community en wat jammer dat je ons gaat verlaten! Ik kan mij voorstellen dat je schrikt als je nog een factuur ontvangt als je onze diensten hebt opgezegd. Een dubbelcheck in zo'n geval kan dan ook nooit kwaad. Jouw abonnement is netjes opgezegd per 14 september 2021. De factuur was echter op dat moment al gereed in ons systeem, waardoor deze factuur nog is geïncasseerd. Uiteraard wordt de periode vanaf 14 september t/m 31 oktober verrekend. De situatie is dus exact zoals @Pineapple al aangeeft in zijn bericht. Je ontvangt van ons nog een eindfactuur en de teveel betaalde abonnementskosten na de opzegging worden dan spoedig teruggestort. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic