Mamoweji

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement onterecht besteld

Beste Ziggo,

 

Ik ben opgelicht door een bekende van mij.

Diegene heeft voor mij internet besteld en diverse andere abonnementen.

Aangezien ik daar niets mee doet, wil ik terug naar mijn oude abonnement.

Dat is bellen en simpel via de kabel kijken.

 

Dat u dit in behandeling heeft genomen is natuurlijk niet zoals het hoort.

Ik heb daar helemaal geen toestemming voor gegeven.

U stuurt is de mail dat er een schriftelijke bevestiging nodig is? Ben benieuwd hoedit in zijn werk is gegaan.

 

Deze brief is niet doormij zelf geschreven, maar in opdracht van mij.

De brief is geschreven door de buurman op nummer 47.

U kunt hem bereiken onder nummer 06**** 

 

Ik hoop dat u dit snel kunt oplossen.


**Mobiel nummer verwijderd door moderator. Let op met welke informatie je deelt op een openbaar forum**

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je ook al aangifte gedaan van oplichting ?

 

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic zij kunnen kijken wat ze voor je kunnen doen

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Mamoweji,

Welkom op de Community! Het mobiele nummer dat je noemde is  verwijderd door moderator. Let op met welke informatie je deelt op een openbaar forum.

Ook heel vervelend dat je bent opgelicht door nota bene een bekende. Als ik de gegevens die ik in je Community profiel erbij pak, zie ik dat er een wachtwoord is ingesteld. Vermoedelijk ook om zulke onterechte bestellingen te voorkomen.

Dat wachtwoord maakt het voor mij nu ook lastig om je vragen te beantwoorden en dingen te wijzigen, ik hoop dat je dat begrijpt. Je kunt daarom het best zelf naar 088-1212808 bellen om de bestelling te annuleren. 


Mamoweji
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Erik P Goedemiddag, ik (de buurman) heeft zelf de gegevens veranderd. Dit om verdere problemen te voorkomen. Ik ben op dit ogenblik de belangenbehartiging van Mevr. De gegevens WW is dus nu in goede handen. Ik wilde het ongedaan maken, maar helaas als ik online inlog kan ik het internet niet opzeggen. En het bellen hiervan, dan kom ik weer bij callcenter. Een die kunnen niet zoveel als jullie.

**Achternaam verwijderd door moderator. Let op met welke informatie je deelt op een openbaar forum**

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Je bent de buurman? Het nummer dat ik deelde is een rechtstreeks nummer van de afdeling die over annuleringen gaan. Zij kunnen niet minder - misschien juist wel meer- dan ik.

Gezien de eerdere gebeurtenissen en het wachtwoord, is een goede verificatie wenselijk. Daar is een openbaar topic niet het meest geschikte communicatiekanaal voor. Het best kan de contracthouder zelf even bellen naar eerder genoemd nummer of bij een winkel ( met een geldig ID-bewijs) van ons langsgaan. 

Uitgelicht topic