Op 4-9-2024 abonnement met HUMAX gewijzigd in abonnement met Mediabox Next. Mediabox Next ontvangen en zelf geïnstalleerd. Alles in orde. Paar dagen later wordt per email gemeld dat ik het zou willen wijzigen in abonnement met Mini Next. 3 keer contact over gehad met een medewerker en 3 keer toezegging gekregen dat de vergissing/misverstand zal worden teruggedraaid en dat het Mediabox Next blijft. Op MIjnZiggo blijkt dat ook zo te zijn. Desondanks Mini Next thuisgestuurd gekregen. Het pakket ongeopend teruggestuurd. 3e medewerker meldt dat Mini Next idd is terugontvangen en dat abonnement nog steeds met Mediabox Next is en ook zo blijft. Vanavond schakel ik Mediabox Next in. Blijkt uit het tv-beeld dat ik geen abonnement heb en de zenders niet kan openen. Op MijnZiggo zie ik dat mijn abonnement toch is gewijzigd in dat met Mini Next.
Hoe los ik dit op?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is goed nieuws @Opajaap1! Ik wil voor alle zekerheid en de check - dubbel - check graag het één en ander controleren want ik begrijp heel goed dat je geen problemen wilt krijgen. Als ik het goed begrijp is het een Next box die nu weer actief staat. Kun je van deze Next box het serienummer ( CA ID nummer ) in je Ziggo Community profiel plaatsen? Dan kan ik controleren of dit ook aan onze kant goed staat.
@JudithHet gevraagde nummer heb ik in mijn Ziggo Community profiel geplaatst, onder het serienummer van dezelfde Mediabox Next, die nu dus weer functioneert.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.