boomnick

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement omzetten naar Internet only (complete)

Hoi , ik wil ook graag naar een internet only abonnement.

Helaas werkt het chatbot knopje op de klantenservice pagina niet, en via het telefoonnummer geen mens aan de lijn te krijgen.

Via mijn ziggo is de keuze er niet.

Internet complete heb ik al, dus tv complete kan eraf.

Ik neem aan dat de effecten van de combinatie met een vodafone abonnement gelijk blijven?

 

alvast bedankt

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @boomnick 

Ik help je graag met het wijzigen van jouw abonnement. Uit je bericht begrijp ik dat jouw voorkeur uitgaat naar Internet Complete (only) zonder Ziggo GO toegang. Dit kan ik voor je in orde maken. Op dit moment maak je gebruik van de Gratis Extra's omdat je zowel Vodafone als Ziggo afneemt. Bij deze aanpassing komt alleen het gratis zenderpakket te vervallen. Ook heb je op dit moment 2 eigen smartcards actief staan. Bij de aanpassing worden deze gedeactiveerd. In de toekomst kunnen deze ook niet meer geheractiveert worden. Hiervan wilde ik je vooraf wel op de hoogte stellen. Laat je mij weten of ik de aanpassing voor je mag doorvoeren?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wil je wel of geen Ziggo Go app of via een browser Ziggo Go TV kunnen gebruiken?

boomnick
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond, 
nee , ik gebruik geen Ziggo Go app of Ziggo Go TV

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @boomnick 

Ik help je graag met het wijzigen van jouw abonnement. Uit je bericht begrijp ik dat jouw voorkeur uitgaat naar Internet Complete (only) zonder Ziggo GO toegang. Dit kan ik voor je in orde maken. Op dit moment maak je gebruik van de Gratis Extra's omdat je zowel Vodafone als Ziggo afneemt. Bij deze aanpassing komt alleen het gratis zenderpakket te vervallen. Ook heb je op dit moment 2 eigen smartcards actief staan. Bij de aanpassing worden deze gedeactiveerd. In de toekomst kunnen deze ook niet meer geheractiveert worden. Hiervan wilde ik je vooraf wel op de hoogte stellen. Laat je mij weten of ik de aanpassing voor je mag doorvoeren?

boomnick
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen !,

 

bedankt voor je bericht, ik gebruik geen smartcards of het gratis zenderpakket.
dus prima wanneer deze gedeactiveerd worden.

 

fijn dat je de aanpassing wil doorvoeren.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Bij deze heb ik de aanpassing voor je in orde gemaakt @boomnick! De bevestiging volgt nog per e-mail en binnen 24 uur is de wijziging verwerkt 🙂

Uitgelicht topic