Eric Horstman
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement nodig, Ziggo Go.

Ik kijk via pc naar ziggo go. Ik heb ziggo go in mijn abonnement. Ik kan gewoon inloggen. Sinds vandaag kan ik veel content niet meer zien. Er staat dan dat ik een abonnement moet hebben maar DAT HEB IK. Wat is er aan de hand?

2 Reacties 2
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4913Reacties
  • 338Oplossingen
  • 759Likes

heb je https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download al eens laten draaien

welke browser gebruik je ?

Gianna Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2531Reacties
  • 173Oplossingen
  • 339Likes

Goedemorgen @Eric Horstman, welkom op de Community! 

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. @anoniemforum heeft al een tip gegeven en al een vraag gesteld. Had je altijd gehad hierna te kijken? 
Waar ik benieuwd naar ben is of er wellicht iets in je abonnement is gewijzigd. En je geeft aan dat je veel content plotseling niet meer kunt zien. Heb je enkele voorbeelden hiervan? 

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo