Ik kijk via pc naar ziggo go. Ik heb ziggo go in mijn abonnement. Ik kan gewoon inloggen. Sinds vandaag kan ik veel content niet meer zien. Er staat dan dat ik een abonnement moet hebben maar DAT HEB IK. Wat is er aan de hand?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
heb je https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download al eens laten draaien
welke browser gebruik je ?
Goedemorgen @Eric Horstman, welkom op de Community!
Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. @anoniemforum heeft al een tip gegeven en al een vraag gesteld. Had je altijd gehad hierna te kijken?
Waar ik benieuwd naar ben is of er wellicht iets in je abonnement is gewijzigd. En je geeft aan dat je veel content plotseling niet meer kunt zien. Heb je enkele voorbeelden hiervan?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.