Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste community,
Sinds gisteren heb ik internet en tv van Ziggo. De Wifi thuis werkt perfect. Ook televisie kijken werkt goed.
Ik wilde gisterenavond inloggen op Ziggogo, maar daar staat dat er geen abonnement gekoppeld is aan mijn account. Als ik inlog op MijnZiggo, zie ik ook geen producten actief..
Kan iemand mij helpen?
Bedankt alvast!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Aron1
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Wat leuk dat je diensten bij Ziggo bent gaan afnemen! Zoals @Steefb al aangeeft kan het soms even duren voordat alle producten in Mijn Ziggo zichtbaar zijn. Dit heeft te maken met synchronisatie van de achterliggende systemen. Goed nieuws! Ik zie dat op dit moment jouw abonnement is bijgewerkt in Mijn Ziggo.
Het kan wel even duren voordat alle achterliggende systemen zijn bijgewerkt .
Kijk morgen nog eens.
Hi @Aron1
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Wat leuk dat je diensten bij Ziggo bent gaan afnemen! Zoals @Steefb al aangeeft kan het soms even duren voordat alle producten in Mijn Ziggo zichtbaar zijn. Dit heeft te maken met synchronisatie van de achterliggende systemen. Goed nieuws! Ik zie dat op dit moment jouw abonnement is bijgewerkt in Mijn Ziggo.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...