1
Vraag
2
Reacties
Aron1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement niet zichtbaar in Ziggogo

Beste community,

 

Sinds gisteren heb ik internet en tv van Ziggo. De Wifi thuis werkt perfect. Ook televisie kijken werkt goed.

Ik wilde gisterenavond inloggen op Ziggogo, maar daar staat dat er geen abonnement gekoppeld is aan mijn account. Als ik inlog op MijnZiggo, zie ik ook geen producten actief..

 

Kan iemand mij helpen?

 

Bedankt alvast!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5740Posts
  • 1406Oplossingen
  • 1885Likes

Hi @Aron1
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Wat leuk dat je diensten bij Ziggo bent gaan afnemen! Zoals @Steefb al aangeeft kan het soms even duren voordat alle producten in Mijn Ziggo zichtbaar zijn. Dit heeft te maken met synchronisatie van de achterliggende systemen. Goed nieuws! Ik zie dat op dit moment jouw abonnement is bijgewerkt in Mijn Ziggo. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb
Expert
Expert
  • 11702Posts
  • 2240Oplossingen
  • 4063Likes

Het kan wel even duren voordat alle achterliggende systemen zijn bijgewerkt .

Kijk morgen nog eens.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5740Posts
  • 1406Oplossingen
  • 1885Likes

Hi @Aron1
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Wat leuk dat je diensten bij Ziggo bent gaan afnemen! Zoals @Steefb al aangeeft kan het soms even duren voordat alle producten in Mijn Ziggo zichtbaar zijn. Dit heeft te maken met synchronisatie van de achterliggende systemen. Goed nieuws! Ik zie dat op dit moment jouw abonnement is bijgewerkt in Mijn Ziggo. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates