Aron1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement niet zichtbaar in Ziggogo

Beste community,

 

Sinds gisteren heb ik internet en tv van Ziggo. De Wifi thuis werkt perfect. Ook televisie kijken werkt goed.

Ik wilde gisterenavond inloggen op Ziggogo, maar daar staat dat er geen abonnement gekoppeld is aan mijn account. Als ik inlog op MijnZiggo, zie ik ook geen producten actief..

 

Kan iemand mij helpen?

 

Bedankt alvast!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Aron1
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Wat leuk dat je diensten bij Ziggo bent gaan afnemen! Zoals @Steefb al aangeeft kan het soms even duren voordat alle producten in Mijn Ziggo zichtbaar zijn. Dit heeft te maken met synchronisatie van de achterliggende systemen. Goed nieuws! Ik zie dat op dit moment jouw abonnement is bijgewerkt in Mijn Ziggo. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Het kan wel even duren voordat alle achterliggende systemen zijn bijgewerkt .

Kijk morgen nog eens.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Aron1
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Wat leuk dat je diensten bij Ziggo bent gaan afnemen! Zoals @Steefb al aangeeft kan het soms even duren voordat alle producten in Mijn Ziggo zichtbaar zijn. Dit heeft te maken met synchronisatie van de achterliggende systemen. Goed nieuws! Ik zie dat op dit moment jouw abonnement is bijgewerkt in Mijn Ziggo. 

Jozootje

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Ik zit met hetzelfde probleem. Hoe lang duurt het voordat mijn producten zichtbaar zijn in mijn Ziggo? En vanaf wanneer kan ik mijn abbonement aanpassen?

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Goedemiddag @Jozootje, het kan tot 24 uur duren voor alles zichtbaar is in Mijn Ziggo 🙂 zijn we de 24 uur al voorbij? 

Jozootje

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Deze 24 uur zijn nog niet voorbij. ik wacht nog even af...

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Top, is goed 🙂 

Uitgelicht topic