1
Vraag
2
Reacties
ZNewbie

Level 4
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Abonnement niet aangepast, oude abonnementkosten op factuur

Goedemiddag,

 

@Paul had voor mij een abonnements wijziging klaar gezet per 1 augustus.

Maar nu komt de nieuwe factuur en er is niks aangepast blijkbaar.

@Paul is afgelopen week niet meer online geweest had hem een PB gestuurd maar geen reactie dus.

 

Nu zou ik gewoon de 82.95 (min een andere correctie) moeten betalen echter was ik in de veronderstelling dat ik dus terug zou gaan naar 71 euro omdat pakket zou worden aangepast.

 

[quote]Ik heb de pakketwijziging naar TV Complete Next en Internet Complete alvast voor je aangevraagd. Met ingang van 1 augustus 2021 wordt dit pakket dan omgezet, zodoende profiteer je dus t/m 31 juli 2021 nog wel v.d. 6 maanden korting die je op dit moment hebt.[/quote]

 

Hopenlijk kan iemand mij helpen van de ziggo medewerkers want wil het eerst via dit forum proberen omdat het hier ook geregeld zou zijn.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Hi @ZNewbie,

 

Als er een abonnementswijziging per 1 augustus op de planning staat, is er nog niets vreemds aan de hand.

Het ziet er misschien wat onhandig uit, maar je huidige abonnement is datgene dat elke maand vooruit wordt betaald. Wijzigingen in abonnement(geld) die daarna gebeuren, worden per wijzigingsdatum ingevoerd (en met terugwerkende kracht verrekend). Met andere woorden: de aanpassing - als die er verder correct instaat - zal op de juiste datum ingaan en het teveel betaalde wordt met je factuur verrekend.

 

Als een moderator langskomt kan deze nog wel even bevestigen dat de gewenste wijziging voor je op de juiste datum gepland staat 🙂

Bekijk in context

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @ZNewbie

Ik kan mij jouw zorgen goed voorstellen hoor. Gelukkig is er geen man overboord. @AlexHelpt heeft helemaal gelijk hierin. 

Ons factureringssysteem kijkt bij het aanmaken van de factuur enkel naar wat er op dat moment actief staat. Wijzigingen voor in de toekomst worden hierop nog niet meegenomen, maar worden altijd achteraf verrekend. Zo ook de pakketaanpassing die staat gepland voor 01-08. 

Jouw volgende factuur zal dus aanzienlijk lager uitvallen omdat je het teveel betaalde bedrag voor augustus daarop terug krijgt 🙂

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag!

Bekijk in context

7 Reacties 7
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik heb je vraag voorgelegd aan het moderatieteam.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Hi @ZNewbie,

 

Als er een abonnementswijziging per 1 augustus op de planning staat, is er nog niets vreemds aan de hand.

Het ziet er misschien wat onhandig uit, maar je huidige abonnement is datgene dat elke maand vooruit wordt betaald. Wijzigingen in abonnement(geld) die daarna gebeuren, worden per wijzigingsdatum ingevoerd (en met terugwerkende kracht verrekend). Met andere woorden: de aanpassing - als die er verder correct instaat - zal op de juiste datum ingaan en het teveel betaalde wordt met je factuur verrekend.

 

Als een moderator langskomt kan deze nog wel even bevestigen dat de gewenste wijziging voor je op de juiste datum gepland staat 🙂

ZNewbie
Topicstarter
Level 4
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Nou er staat nog steeds  het volgende 1 aug-31 aug Internet Complete en TV Max Next 

 

En dit is dus de vooruitbetaling van augustus dan zou het complete moeten zijn lijkt me?

 

Bedankt voor de reactie we zullen even wachten op een moderator.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @ZNewbie

Ik kan mij jouw zorgen goed voorstellen hoor. Gelukkig is er geen man overboord. @AlexHelpt heeft helemaal gelijk hierin. 

Ons factureringssysteem kijkt bij het aanmaken van de factuur enkel naar wat er op dat moment actief staat. Wijzigingen voor in de toekomst worden hierop nog niet meegenomen, maar worden altijd achteraf verrekend. Zo ook de pakketaanpassing die staat gepland voor 01-08. 

Jouw volgende factuur zal dus aanzienlijk lager uitvallen omdat je het teveel betaalde bedrag voor augustus daarop terug krijgt 🙂

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag!

ZNewbie
Topicstarter
Level 4
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

@Jiri bedankt voor je reactie dan wacht ik het even af en kijk wat er volgende maand gebeurd.

Als het goed is zou ik dan dus al een verandering in mijn tv zenders moeten waarnemen 😉

 

 

ZNewbie
Topicstarter
Level 4
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Even terugkoppelen het lijkt allemaal aangepast te zijn 👍

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @ZNewbie

Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed is hersteld en verrekend. Heel fijn dat je dit ons hier terugkoppelt 🙂

Wij zullen je topic hier sluiten, gezien het is afgerond. Maak er een mooi weekend van.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic