1
Vraag
2
Reacties
prslagboom

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement is opgezegd toch factuur over nieuwe periode

Per 04 januari zijn we overgestapt naar een andere aanbieder.

12 januari ontvingen we een mail van Ziggo dat ons abonnement opgezegd was (vanaf 11-02-2023)

19 januari ontvingen we een factuur voor de nieuwe periode bij Ziggo (?) en werd automatisch het bedrag voor de volledige nieuwe periode afgeschreven. (1 t/m 28 feb 2023)

Dit bedrag hebben we gestorneerd..

 

Kennelijk werken de verschillende Ziggo mensen / afdelingen niet samen!!!

 

Hoe nu verder?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66976Posts
  • 4707Oplossingen
  • 18574Likes

De factuur wordt bij Ziggo altijd opgemaakt, zoals het op de factuurdatum de situatie is, en dat is inclusief een volgende maand, want er loopt nog een deel volgende maand in het abonnement en er kunnen kosten zijn voor telefoon of filmhuur of extra diensten.

Op de volgende factuurdatum is er geen abonnement meer en wordt tot 11-02 berekend, eventuele kosten berekend en de rest wordt aan je overgemaakt.

Nu heb je februari gestorneerd en wordt er automatisch een incassotraject gestart.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66976Posts
  • 4707Oplossingen
  • 18574Likes

De factuur wordt bij Ziggo altijd opgemaakt, zoals het op de factuurdatum de situatie is, en dat is inclusief een volgende maand, want er loopt nog een deel volgende maand in het abonnement en er kunnen kosten zijn voor telefoon of filmhuur of extra diensten.

Op de volgende factuurdatum is er geen abonnement meer en wordt tot 11-02 berekend, eventuele kosten berekend en de rest wordt aan je overgemaakt.

Nu heb je februari gestorneerd en wordt er automatisch een incassotraject gestart.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4486Posts
  • 411Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @prslagboom,

Ik snap dat je raar opkeek van de factuur nu je overstapt naar een andere provider. Op dit moment kan ik niets voor je nakijken omdat ik niet over je gegevens beschik, maar de uitleg van @Bert klopt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic