Per 04 januari zijn we overgestapt naar een andere aanbieder.
12 januari ontvingen we een mail van Ziggo dat ons abonnement opgezegd was (vanaf 11-02-2023)
19 januari ontvingen we een factuur voor de nieuwe periode bij Ziggo (?) en werd automatisch het bedrag voor de volledige nieuwe periode afgeschreven. (1 t/m 28 feb 2023)
Dit bedrag hebben we gestorneerd..
Kennelijk werken de verschillende Ziggo mensen / afdelingen niet samen!!!
Hoe nu verder?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De factuur wordt bij Ziggo altijd opgemaakt, zoals het op de factuurdatum de situatie is, en dat is inclusief een volgende maand, want er loopt nog een deel volgende maand in het abonnement en er kunnen kosten zijn voor telefoon of filmhuur of extra diensten.
Op de volgende factuurdatum is er geen abonnement meer en wordt tot 11-02 berekend, eventuele kosten berekend en de rest wordt aan je overgemaakt.
Nu heb je februari gestorneerd en wordt er automatisch een incassotraject gestart.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De factuur wordt bij Ziggo altijd opgemaakt, zoals het op de factuurdatum de situatie is, en dat is inclusief een volgende maand, want er loopt nog een deel volgende maand in het abonnement en er kunnen kosten zijn voor telefoon of filmhuur of extra diensten.
Op de volgende factuurdatum is er geen abonnement meer en wordt tot 11-02 berekend, eventuele kosten berekend en de rest wordt aan je overgemaakt.
Nu heb je februari gestorneerd en wordt er automatisch een incassotraject gestart.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @prslagboom,
Ik snap dat je raar opkeek van de factuur nu je overstapt naar een andere provider. Op dit moment kan ik niets voor je nakijken omdat ik niet over je gegevens beschik, maar de uitleg van @Bert klopt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.