1
Vraag
2
Reacties
J.bakker

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement gewijzigd - geen bevestiging

Maandag gebeld nogmaals abonnement gewijzigd van Ziggo internet complete, tv start, geen bellen met Ziggo next mini naar Ziggo internet complete, tv complete, geen bellen Ziggo start mini. Zou e-mail ontvangen om goedkeuring te geven voor deze verandering maar nooit email ontvangen

 Ook zou ik een korting krijgen omdat ik telefonisch contact had opgenomen 6maamden €20 korting.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12950Posts
  • 1077Oplossingen
  • 5138Likes

Hey @J.bakker. Welkom! 

 

Ik wilde meteen even checken hoe het ervoor staat, maar kan op de postcode en het huisnummer in je profiel geen abonnement vinden. Kan het zijn dat er een foutje in je gegevens staat? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8860Posts
  • 556Oplossingen
  • 2179Likes

wat staat er in mijn Ziggo bij het abonnement ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12950Posts
  • 1077Oplossingen
  • 5138Likes

Hey @J.bakker. Welkom! 

 

Ik wilde meteen even checken hoe het ervoor staat, maar kan op de postcode en het huisnummer in je profiel geen abonnement vinden. Kan het zijn dat er een foutje in je gegevens staat? 

J.bakker
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alle gegevens adres kloppen.

J.bakker
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn oude abonnement staat er nog in.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 974Likes

@J. bakker Duidelijk! Wil je de oude postcode en huisnummer tussen haakjes achter de gegevens in je Ziggo Community profiel zetten? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic