HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Maandag gebeld nogmaals abonnement gewijzigd van Ziggo internet complete, tv start, geen bellen met Ziggo next mini naar Ziggo internet complete, tv complete, geen bellen Ziggo start mini. Zou e-mail ontvangen om goedkeuring te geven voor deze verandering maar nooit email ontvangen
Ook zou ik een korting krijgen omdat ik telefonisch contact had opgenomen 6maamden €20 korting.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @J.bakker. Welkom!
Ik wilde meteen even checken hoe het ervoor staat, maar kan op de postcode en het huisnummer in je profiel geen abonnement vinden. Kan het zijn dat er een foutje in je gegevens staat?
wat staat er in mijn Ziggo bij het abonnement ?
Hey @J.bakker. Welkom!
Ik wilde meteen even checken hoe het ervoor staat, maar kan op de postcode en het huisnummer in je profiel geen abonnement vinden. Kan het zijn dat er een foutje in je gegevens staat?
Alle gegevens adres kloppen.
Mijn oude abonnement staat er nog in.
@J. bakker Duidelijk! Wil je de oude postcode en huisnummer tussen haakjes achter de gegevens in je Ziggo Community profiel zetten?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...