1
Vraag
2
Reacties
Joppekop

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement besteld - geen bevestiging ontvangen

L.S.

 

Heb de 10e reeds een bestelling geplaatst voor de aanschaf van het Ziggo internet & tv compleet, maar niet binnen een uur een bevestigingsmail ontvangen. Tot op heden nog steeds niet. Dacht dat het aan mij ligt/lag, dus zojuist opnieuw de bestelling geplaatst, ben nu dus bang dat er of helemaal geen bestelling is doorgekomen of 2x een bestelling is geplaatst.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8080Posts
  • 2397Oplossingen
  • 3937Likes

Hi @Joppekop 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ontzettend leuk dat je een abonnement bij ons hebt besteld! Allereerst. Het lag zeker niet aan jou dat je niet binnen een uur de bevestiging van je bestelling hebt ontvangen. Er was aan onze kant sprake van vertraging in het verwerken van bestellingen. Hierdoor heeft het ook langer geduurd voordat je een bevestiging van de bestelling ontving. Inmiddels zie ik dat je de bevestiging van de bestelling hebt ontvangen op 12 januari 2021. 

De tweede bestelling die je hebt geplaatst is automatisch uitgevallen, omdat het gaat om een dubbele order. Dus geen paniek dat je straks ineens twee pakketten gaat ontvangen. Zodra je huidige provider de overstap heeft goedgekeurd ontvang je van ons opnieuw een e-mail met daarin de datum van overstappen. Alvast heel veel plezier toegewenst met onze diensten en mochten we je ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8080Posts
  • 2397Oplossingen
  • 3937Likes

Hi @Joppekop 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ontzettend leuk dat je een abonnement bij ons hebt besteld! Allereerst. Het lag zeker niet aan jou dat je niet binnen een uur de bevestiging van je bestelling hebt ontvangen. Er was aan onze kant sprake van vertraging in het verwerken van bestellingen. Hierdoor heeft het ook langer geduurd voordat je een bevestiging van de bestelling ontving. Inmiddels zie ik dat je de bevestiging van de bestelling hebt ontvangen op 12 januari 2021. 

De tweede bestelling die je hebt geplaatst is automatisch uitgevallen, omdat het gaat om een dubbele order. Dus geen paniek dat je straks ineens twee pakketten gaat ontvangen. Zodra je huidige provider de overstap heeft goedgekeurd ontvang je van ons opnieuw een e-mail met daarin de datum van overstappen. Alvast heel veel plezier toegewenst met onze diensten en mochten we je ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden.

Joppekop
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Cecile,

Hartelijk dank voor het antwoord en de zeer duidelijke uitleg. We hopen dat we bij Ziggo nog heel lang van oa een uitstekende wifi ontvangst en thuisbereik mog genieten. Prettige avond verder. 

Vriendelijke groet,

Fam Kras

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic