@Aarty103 schreef:
Bestelling was 30/8. Pakket is pas 21/9 neergelegd bij de lift in het appartementencomplex waar ik woon. Zeggen dat de 14 dagen zijn verstreken dus hebben het over een afkoopsom. Want officieel loopt het contract tot 30/8/2023.
Het bezorgen heeft dus blijkbaar al te lang geduurd u hoort via email een track en tracé code te hebben gekregen dus de bezorg datum zou bekend moeten zijn geweest.
U heeft dus via de Ziggo website per 18/9 opgezegd/geannuleerd nog voor u het pakket had ontvangen, dat is al net buiten de 14 dagen gerekend vanaf 30/8, aan de andere kant staat het punt dat u de afgenomen diensten niet heeft kunnen gebruiken.
Zover ik weet gaat een abonnement pas lopen als het apparatuur is aangesloten.
U hoort vanuit Ziggo naast de de track en tracé code ook een opleverdatum te hebben gekregen het is gebruikelijk dat de apparaten uiterlijk 3 dagen voor die datum aanwezig zijn.
Is het door u genoemde 30/8 de door Ziggo bevestigde opleverdatum, of is dat de dag dat u de order heeft geplaatst?
Ik zie genoeg reden voor coulance in de vorm van kwijtschelding van de afkoopsom en restitutie van het afgeschreven abonnements geld.
Het is momenteel iets drukker ik zou dit laten afhandelen door 1 van de Ziggo moderatoren. Bellen is mogelijk sneller hoewel dat blijkbaar nog geen resultaat heeft gehad.
Het pakket is dus gisteren zaterdag 24/9 retour gestuurd dan is dit nog niet door Ziggo verwerkt. Het ziet er naar uit dat diverse zaken elkaar gekruist hebben waardoor de procedures in de war lopen.