1
Vraag
2
Reacties
dal245

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement actief maar nog geen producten ontvangen

Op 29 augustus een nieuw abonnement bij Ziggo afgesloten. Deze zou 29 september ingaan en enkele dagen daarvoor zou ik de producten krijgen (modem en ontvangers e.d). Mijn abonnement bij KPN opgezegd per 1 oktober. Echter heb ik nog niets ontvangen dus geen internet en tv meer op dit moment. Zowel via de chat als de telefoon zegt Ziggo het verstuurd te hebben maar dat het probleem bij PostNL ligt. Kunnen jullie aangeven wanneer ik mijn producten kan ontvangen (Of eventueel ergens kan ophalen)?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@dal245 Inmddels heb ik een terugkoppeling. Het pakket is afgelopen vrijdag (7 oktober 2022) verstuurd en stond qua leverdatum op zaterdag 8 oktober 2022. Laat je weten of het allemaal gelukt is met het installeren?

Bekijk in context

16 Reacties 16
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Heeft u via email geen track en trace code ontvangen? Dat is wel gebruikelijk.

U heeft geen gebruik gemaakt van de overstap service als ik goed lees.

dal245
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Via e-mail heb ik geen track and trace code gekregen. Het klopt inderdaad dat ik geen gebruik heb gemaakt van de overstapservice.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dan ging er op dat punt al iets fout u heeft wel een bevestiging met een klantnummer via email ontvangen? Is er iets in de ongewenste map beland? Is 29 september de door Ziggo bevestigde opleverdatum?

dal245
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb wel een mail gekregen met klantnummer een bevestiging van mijn bestelling. Hierin staat echter geen startdatum. De status van mijn bestelling blijft ook:

 

stap 2 van 4
In behandeling

Bestelling ontvangen

We hebben je bestelling ontvangen en gaan direct voor je aan de slag!

Bestelnummer

bestelnummer 

Besteldatum

29-08-2022

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat was bij mij ruim twee jaar terug ook zo, toen ben ik naar een winkel gegaan en een nieuwe bestelling geplaatst dat was binnen een week geleverd en in werking. 

Een moderator hier kan aan de hand van je klantnummer mogelijk napluizen waar het misgaat dat nummer kan je in je community profiel invullen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemiddag @dal245 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je hiermee even aan de bel trekt! Ik kan mij voostellen dat het voor jou  nu onduidelijk is voor wat betreft de levering van het installatiepakket. Naar aanleiding van jouw bericht heb ik even de gegevens erbij gepakt en ik zie de order terug in onze administratie, alleen zie ik op dit moment nog geen Track and Trace nummer. Het is dan ook vreemd dat het abonnement al wel administratief actief staat. Ik heb de kwestie even onder de aandacht gebracht bij de afdeling die dit verder kan onderzoeken en duidelijkheid kan geven m.b.t. de levering. Zodra wij hierop een terukoppeling hebben laten wij dit aan jou weten. 

Gelimaro

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

 

Ik heb een zelfde soort verhaal, op 28 september heb ik eea in mijn abbonement laten wijzigen, inclusief omruiling mediabox.

Heb hier wel een orderbevestiging van gekregen echter nog niets geleverd, heb ook geen track en trace code gekregen.

Kan iemand hier zijn licht over laten schijnen?

Gelimaro

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hahaha, alsof de duvel er mee speelt, net een track & trace gekregen!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@Gelimaro Het kan soms even duren voordat je de leveringsbevestiging (inclusief Track and Trace) ontvangt. Hoe snel je dit ontvangt hangt af v.d. orderverwerking en het logistiek proces wat daarna in gang gezet wordt. Fijn dat je nu inmiddels bericht ontvangen hebt. 😉

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@dal245 Bij jou is er ook sprake van vertraging in de orderverwerking. Ik verwacht dat je een dezer dagen ook een bevestiging zal krijgen met daarin een Track & Trace. 

dal245
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Paul, tot op heden geen verandering. Alweer twee keer gebeld maar ik krijg de reactie dat ze er mee bezig zijn maar niemand kan me echt vertellen wanneer ik het kan verwachten. Ondertussen zit ik al een week zonder internet en tv en heb er weinig vertrouwen meer in. Zou je het één en ander voor me uit kunnen zoeken?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@dal245 Begrijpelijk dat je er zo onderhand weinig vertrouwen in hebt! Ik heb opnieuw navraag gedaan of er meer bekend is m.b.t. de pakketlevering. Ik laat het weten zodra ik hierop een antwoord heb. Uiteraard doe ik m'n  best om dit z.s.m. voor je geregeld te krijgen. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@dal245 Inmddels heb ik een terugkoppeling. Het pakket is afgelopen vrijdag (7 oktober 2022) verstuurd en stond qua leverdatum op zaterdag 8 oktober 2022. Laat je weten of het allemaal gelukt is met het installeren?

dal245
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het pakket is zaterdag geleverd en het internet werkt. Voor de televisie heb ik een next mini aangevraagd omdat ik bij de tv geen coax aansluiting heb. Hopelijk werk dat ook snel! Bedankt voor de genomen moeite.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@dal245 Super dat het allemaal gelukt is! Ik zie inderdaad dat je de Next Mini hebt aangevraagd, je zal deze binnen 3 a 4 werkdagen met de pakketdienst van Post NL ontvangen. Hier lees je hoe je de Next Mini installeert. Mocht je er niet uitkomen dan kunnen wij een monteur voor je regelen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic