Random

Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes

Abonnement aanpassen

Ik heb de vraag die ik in het verleden al eens gesteld heb maar ik kan het antwoord niet meer terug vinden.

Ik heb een oud account / abonnement er staat me bij als ik daar iets in wil veranderen moet ik een nieuw abonnement of account krijgen. Ik ben vergeten door welk addertje ik er destijds niet voor gekozen heb.

 

Wat ik wil:

- Bellen eraf.

- Internet naar de goedkoopste optie.

- Ik wil mijn 2 smartcards behouden.

- Ik wil maandelijks opzegbaar behouden.

 

Misschien weet jij @Richard G. nog wat het antwoord was want jij hebt toen ook nog gereageerd.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Helemaal duidelijk @Random! Je krijgt geen nieuwe jaarcontract. De smartcards die je nu hebt kun je blijven gebruiken bij dit nieuwe abonnement. Het kan enkel gebeuren dat deze tijdelijk verwijderd worden door de bestelling, ik kan deze dan weer voor je toevoegen. Zal ik het in orde maken?

Bekijk in context

38 Reacties 38
Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

Ik heb dat inderdaad ook eens gevraagd in een vraag die jij gestart had @Random en heb die vraag nog in het archief staan.

 

Als je niets echt aan je abo veranderd, dan krijg je geen nieuw abonnement of account.

Dus bellen er af en internet naar goedkoopste optie zou verder geen wijzigingen opleveren.

 

Maandelijks opzegbaar blijft dan en je smartcards blijven ook behouden.

 

Ah gevonden.

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Bellen-opzeggen-welke-gevolgen/td-p/1035533

Random
Topicstarter
Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes

Aah goed zo je hebt het gevonden je bent de beste 👍🏻

Bedankt voor je uitleg ook.

Ik ga het nog even terug nalezen en dan even lokaal opslaan ook want kon het niet meer vinden.

Denk dat k dit maar eens ga doen met de aanstaande verhoging die aanstaande is.

 

 

Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

Verhoging? Komt er weer een verhoging aan dan? Ik weet van de snelheidsverhoging, maar dan moet ik eens even zien hoeveel de verhoging in geld gaat worden. Zal wel in juli zijn denkelijk. Maar dan gaat hier vermoedelijk hetzelfde gebeuren.

 

Random
Topicstarter
Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes
Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

Doe maar ruig, 8,5% alsof het niets is.

Random
Topicstarter
Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes

Die prijzen staan totaal niet in verhouding tot wat je krijg. Een internet toegang voor meer dan 70 per maand is absurd.

Random
Topicstarter
Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes

Als een Ziggo medewerker kan bevestigen dat ik zonder dat ik een van mijn 2 smartkaarten kwijt raak en ook geen nieuw jaar contract krijg en dus mijn oude abonnement behoud als ik bellen eraf wil en internet naar de laagste snelheid dan wil ik dat in gang zetten. Ook tv kan naar goedkoopste waarbij opnemen gaat vervallen dat gebruiken we toch nooit. En als het nog goedkoper kan dan hoor ik dat graag.

Dus dan blijft over het goedkoopste Internet en de goedkoopste tv optie.

Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

Mooizo 

Als er toch gekeken wordt kan men gelijk ook even kijken of ik ook wijzigingen kan aanbrengen (telefonie weg en langzamer internet maar tv blijft hetzelfde) zonder dat ik er weer een jaar aan vast hang.

Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

Nog niets gehoord tot nu toe... Ben benieuwd of er morgen een moderator langs komt voor de bevestiging.

Random
Topicstarter
Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes

Ik vind het eigenlijk wel een beetje griezelig.

Dat Ziggo lijkt zo fragiel dat je niets durft aan te passen bang dat er dan weer van alles ingetrokken word niet meer werkt en weer dagen weken duurt voor dingen weer werken.

Ik had eens in mijn ziggo gekeken daar kan ik dat gewoon veranderen lijkt het.

Maar ja zoals gezegd ik durf niet op de knop om het af te ronden te klikken want bij Ziggo weet je nooit wat er dan gaat gebeuren. en kan ik straks weer hemel en aarde bewegen om mijn smartcards aan de praat te krijgen mijn email inboxen weer in de lucht te krijgen of weet ik wat allemaal 😱

Ze hebben ons in de tang bro 😉

 

Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

@Bertof een andere super expert. Weet jij wanneer er een mod langs komt? Of kun je eens navragen of er eentje antwoord wil komen geven?
De vraag staat al een dikke week uit, bijna 2 nu. Kunnen nog wel even wachten maar normaliter zijn ze toch wat sneller met antwoorden en ik zie recentere die wel beantwoord zijn.

 

Random
Topicstarter
Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes

Ik las laatst ergens hier op het forum iemand zie zijn internet snelheid naar de laagste snelheid liet zetten hij een ander modem moest gaan gebruiken omdat voor die lage snelheden andere modems worden gebruikt. Ik zie het toch niet zo zitten om mijn Ubee modem in te leveren.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

het ubee modem zal normaliter niet terruggevraagd worden

 

 

@tobiastheebe  kan jij de mods inseinen?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

De moderators zijn twee uur geleden reeds ingelicht door Wim C.

 

Bij een downgrade van het abonnement blijf je het huidige modem gebruiken, dus ook wanneer een ED3.0-modem zou voldoen voor de lagere snelheden van het nieuwe abonnement.

 

Ik heb vorig jaar juli mijn Mediabox XL laten vervangen door een Next. Dat heb ik destijds ook door een moderator laten regelen, omdat ik volgens Mijn Ziggo geen internetabonnement had. Daarnaast heb ik net als @Random ook nog smartcards in eigendom (2 stuks) die ik wilde behouden. Sinds ik Ziggo-klant werd in 2014 (na verhuizing uit UPC-gebied) is mijn abonnement Alles-in-1 Complete + Volop Bellen, daar is nooit iets aan veranderd.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

sorry dat had ik niet vernomen uit het topic verloop 🙂

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

@MR_CHIP Dat was ook niet duidelijk en ligt niet aan jou, gezien Wim C. geen reactie heeft achtergelaten na het inlichten van de moderators.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

@Random Ik controleer met alle liefde voor je op welk pakket je dan uitkomt maar helaas werken mijn systemen niet mee. Ik zorg ervoor dat we hier na het weekend op terugkomen, wordt vervolgd! 

 

Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

@Mariska ook voor mij graag. Had de vraag erbij gezet. Downgrade internet en telefonie weg of dat kon zonder wijziging.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Random  Voor meer dan €70 per maand krijgt u meer dan internettoegang. Een internet only Giga kost €62. U heeft dus een uitgebreider pakket.

Uitgelicht topic