1
Vraag
2
Reacties
bhoekstra

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement aanpassen naar Internet only

Goedendag,

Ik zou graag mijn abonnement willen omzetten naar Internet Only (zonder Ziggogo). Verder wil ik het internetabonnement aanpassen naar 'Internet Start XXL'. Bedankt alvast!

Groeten, BHoekstra

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3970Posts
  • 518Oplossingen
  • 1753Likes

@bhoekstra Allereerst excuses voor de late reactie. Zoals gewenst heb ik Internet Complete voor je besteld. De bevestiging volgt binnen 24 uur.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 5562Posts
  • 225Oplossingen
  • 4259Likes

Dag @bhoekstra 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

Als je zorg dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan weet een moderator wie je bent. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

bhoekstra
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt! Ik heb het erbij gezet.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3849Posts
  • 522Oplossingen
  • 1252Likes

Hey @bhoekstra. welkom hier! 

Natuurlijk help ik je graag om je abonnement aan te passen naar Internet Only. Als je geen gebruik maakt van Ziggo GO, kun je dit net zo goed laten vallen. 

Het is niet mogelijk om Internet Start XXL als alleen internet pakket te krijgen. Als Internet Only hebben we de volgende opties:

- Internet Basic voor € 40,- per maand

- Internet Start voor € 43,- per maand

- Internet Complete voor € 53,- per maand

- Internet Max voor € 60,50 per maand

Laat je weten welke je graag zou willen? Dan maak ik dat voor je in orde 🙂

MR_CHIP

Level 18
  • 9379Posts
  • 119Oplossingen
  • 3226Likes

je vergeet nog internet giga only iets van 62 per maand 😉

bhoekstra
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Marije,

Wat jammer dat jullie dat niet hebben. Er zit nogal een grote stap tussen Start en Complete, zowel in wat het kost als wat je er voor krijgt. Is er toch niet iets anders mogelijk? Bijvoorbeeld dat ik eerst overstap naar XXL en dan daarna ZiggoGo eraf haal? Ja, ik probeer wat te bezuinigen hier en daar...

Theotje

Level 11
  • 555Posts
  • 26Oplossingen
  • 88Likes

Internet Max zie ik niet als optie staan bij abbo internet only op de site? Zie alleen Start. Complete en Giga als optie. 

MR_CHIP

Level 18
  • 9379Posts
  • 119Oplossingen
  • 3226Likes

internet max is idd niet bestelbaar via de site

vermoedelijk alleen als wijziging via de mods

Theotje

Level 11
  • 555Posts
  • 26Oplossingen
  • 88Likes

Ben dan wel benieuwd wat de snelheid en kosten van deze abbo is. Ik ben namelijk bezig om voor mijn zoon te kijken voor een internet only abbo bij de diversen providers. Hij zit nu nog bij KPN, maar zo als ik het nu hebt bekeken  komt hij het beste uit bij T Mobiel glasvezel. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70458Posts
  • 4902Oplossingen
  • 19914Likes

Internet Max gaat eruit en is ook voor nieuwe klanten niet te kiezen.

bhoekstra
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Marije,

Wil je Complete zonder ZiggoGo dan voor mij doen? Want er is denk ik niks anders mogelijk met XXL... Thanks alvast!

arjan

Level 9
  • 317Posts
  • 20Oplossingen
  • 30Likes

Volgens mij staat internet start xxl gewoon op de website en kost het € 47,50 per maand: https://www.ziggo.nl/internet/start-xxl

MR_CHIP

Level 18
  • 9379Posts
  • 119Oplossingen
  • 3226Likes

niet elk pakket wat online staat kan ook besteld/geactiveerd worden voor bestaande klanten

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3970Posts
  • 518Oplossingen
  • 1753Likes

@bhoekstra Allereerst excuses voor de late reactie. Zoals gewenst heb ik Internet Complete voor je besteld. De bevestiging volgt binnen 24 uur.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic