etimmer

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Abonnement aanpassen naar Internet Only

Ik heb een Internet & TV pakket dat ik wil omzetten naar Internet Only, maar ik kan in Mijn Ziggo niet vinden hoe ik dit kan doen. 

 

Kunnen jullie daarbij helpen?

 

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@etimmer Hartelijk dank voor je reactie! Ik heb zoals verzocht het abonnement voor je aangepast naar Internet Complete (350/50) - Internet only a € 53,- per maand. Je ontvangt nog een orderbevestiging binnen nu en 24 uur. Daarnaast ontvang je een retourdoos vooer het terugsturen van de Mediabox. Die kan kosteloos retour naar onderstaande retouradres.

 

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800 VB Venray

 

Let op: bewaar het afgiftebewijs goed totdat je van ons bericht hebt ontvangen dat de Mediabox retourgekomen is. Tip: maak direct een foto met je smartphone of camera. Het afgiftebewijs kun je kwijtraken en wil nog wel eens vervagen door zonlicht. 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @etimmer ,

Een mod kan dat regelen.Welke internetsnelheid?En zonder Ziggo go?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Goedemiddag @etimmer en een warm welkom op de Communtiy,

Goed dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat het niet lukt om via Mijn Ziggo het abonnement van Internet en TV aan te passen naar Intenret Only. Dit wil ik uiteraard voor je regelen. Kun je aangeven of je vraag betrekking heeft op het adres wat in je Community profiel, of gaat het om een ander adres? Ter verificatie ontvang ik graag een privebericht met onderstaande gegevens.

- Postcode en huisnummer van het adres waarom het gaat

- Geboortedatum

- Laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer.

 

Je stuur een privebericht door bovenaan op "Berichten" te klikken. Ga daarna naar het "Oranje-witte kladblok" om en bericht op te stelen. Vul dan bij "Verzenden naar" mijn naam in. Vul in de overige velden de gevraagde gegevens en daarbij de hier bovengenoemde info. Zodra ik een reactie heb, maak ik het voor je in orde. 

RoBink

Level 6
  • 97Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes

Even hier op inhakend:  kun je met een internet only abonnement ook gewoon tv kijken via de ziggo go app?   Je hebt immers toch een account om te kunnen inloggen in de app.  

Wij kijken hier zo weinig tv dat ik ook overweeg om het tv abonnement er uit te gooien.  Voor die paar keertjes tv kijken open ik de app wel op mijn tablet of stream ik het via de apple tv.  Hoe zit dat precies?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@etimmer Hartelijk dank voor het doorgeven van de gevraagde gegevens! Als je over zou gaan naar een Internet Only abonnement (zonder Online TV) dan zou je het volgende abonnement hebben: Internet Complete (350/50) a € 53,- per maand. Wil je wel online tv kunnen kijken dan zou ik adviseren om Internet Complete (350/50) en Kabel TV af te nemen a € 59,- per maand. Daarmee is het wel mogelijk om online tv te kijken via de Ziggo GO app of browser (www.ziggogo.tv). Laat maar weten wat jouw voorkeur heeft. In beide gevallen zijn je maandkosten lager dan wat je voor je huidige totaalpakket kwijt bent. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@RoBink Goed dat jij dit topic ook gevonden hebt! 

Wat betreft je vraag: 
Even hier op inhakend:  kun je met een internet only abonnement ook gewoon tv kijken via de ziggo go app?   Je hebt immers toch een account om te kunnen inloggen in de app.  


Met een Internet Only ( de naam zegt het al) is het niet mogelijk om Online tv te kijken via Ziggo GO. Je dient dan in iedergeval Kabel TV erbij te hebben.

etimmer
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Paul,

 

Ik wil alleen het Internet Only abonnement zonder Online TV. 

 

Alvast bedankt!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@etimmer Hartelijk dank voor je reactie! Ik heb zoals verzocht het abonnement voor je aangepast naar Internet Complete (350/50) - Internet only a € 53,- per maand. Je ontvangt nog een orderbevestiging binnen nu en 24 uur. Daarnaast ontvang je een retourdoos vooer het terugsturen van de Mediabox. Die kan kosteloos retour naar onderstaande retouradres.

 

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800 VB Venray

 

Let op: bewaar het afgiftebewijs goed totdat je van ons bericht hebt ontvangen dat de Mediabox retourgekomen is. Tip: maak direct een foto met je smartphone of camera. Het afgiftebewijs kun je kwijtraken en wil nog wel eens vervagen door zonlicht. 

RoBink

Level 6
  • 97Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes

@Paul Dank voor de info.  Kun je nog wel even nakijken of ik nu kabel tv heb of tv start of tv standaard (naast internet complete).  Op mijn factuur staan al die drie omschrijvingen en dat is nogal verwarrend wat het nu eigenlijk is.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

@RoBink Ik kan mij voorstellen dat dit verwarrend is! Je hebt op dit moment Internet Complete en TV Start.

etimmer
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Paul,

 

Ik zie in Mijn Ziggo dat mijn abonnement inderdaad is aangepast, dankjewel.

Ik heb alleen geen orderbevestiging ontvangen en ook geen retourdoos. Kan dat alsnog gebeuren? 

 

Groeten, Eva

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

@etimmer. Er is 04-10-2022 rond 16:20 een bevestiging per mail gestuurd. Naar het e-mailadres dat hier op de Community ook bekend is.

 

Een klein uurtje daarvoor is ook een e-mail gestuurd over je apparatuur en wat hiermee te doen. Daarin staat het volgende: 

Lycke_3-1666771384493.png

 


Er is dus geen retourdoos gestuurd, omdat er geen apparatuur naar ons terug gestuurd hoeft te worden :-).

Weslietje

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet meer van toepassing

Uitgelicht topic