Goedemiddag @etimmer en een warm welkom op de Communtiy,
Goed dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat het niet lukt om via Mijn Ziggo het abonnement van Internet en TV aan te passen naar Intenret Only. Dit wil ik uiteraard voor je regelen. Kun je aangeven of je vraag betrekking heeft op het adres wat in je Community profiel, of gaat het om een ander adres? Ter verificatie ontvang ik graag een privebericht met onderstaande gegevens.
- Postcode en huisnummer van het adres waarom het gaat
- Geboortedatum
- Laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer.
Je stuur een privebericht door bovenaan op "Berichten" te klikken. Ga daarna naar het "Oranje-witte kladblok" om en bericht op te stelen. Vul dan bij "Verzenden naar" mijn naam in. Vul in de overige velden de gevraagde gegevens en daarbij de hier bovengenoemde info. Zodra ik een reactie heb, maak ik het voor je in orde.