eduard_w

Level 5
  • 48Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Abonnemen aanpassen zit ik er dan direct weer een jaar vast

Beste

Ik wilden mij Internet abonnement bekijken op mijn ziggo. Maar de website geeft aan dat mijn abonnement verouderd is en aangepast moeten worden. Als ik nu door de wizard heen loop en bijvoorbeeld vast bellen uit zet. Waardoor mijn abonnement dus wijzigt. Geld dit dan direct weer als een nieuw abonnement. En zit ik er dan weer een jaar aan vast. Kan ik binnen die periode dan nog wel bijvoorbeeld mijn abonnement verder wijziging naar minder tv en lager internet heb nu max en betaal bijna 90euro per maand.

 

Eduard

5 Reacties 5
RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het beste kan een Ziggo medewerker dit beantwoorden, ik weet wel dat klanten die opwaarderen naar TV Max met de Next een periode van 12 maanden " vast" zitten. 

Je hebt vermoedelijk een ouder abonnement die niet meer wordt geleverd, ik weet dat mijn product TV Start met een Humax niet meer wordt geleverd, ik zie niet dat deze is verouderd, dat zag ik eerder wel toen  had de website een andere layout.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @eduard_w! Goede en terechte vraag. Bij de meeste wijzigingen in je abonnement ga je niet direct een nieuw jaarcontract aan. Zoals @RoWi. al aangaf is dit anders bij het TV Max pakket met de Mediabox Next erbij inbegrepen. In dat geval is er wel sprake van een nieuw jaarcontract. Er is ook sprake van een jaarcontract als je een nieuw abonnement afsluit met een kortingsperiode erbij.

 

Hoe dan ook, bij het daadwerkelijke bestellen moet je kunnen zien of er sprake is een jaarcontract of niet. Heb je hier twijfels over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice om het voor alle zekerheid te checken! 😉

eduard_w
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hoi Erik, 

Bedankt ik ga de wizard wel een keertje doorlopen. Als ik eventueel weer een jaar vast zit aan een contract kan ik die in die periode wel nog naar beneden aanpassen?

RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Waarschijnlijk pas na de eerste maand, je kan van TV Max met Next terug naar TV Compleet met Next, die twaalf maanden zal niet veranderen. De internet snelheid naar beneden aanpassen is ook gewoon mogelijk.

 

Als je nu een ouder Alles in 1 pakket afneemt bestaat de kans dat bellen uitzetten ook gezien wordt als het afnemen van een nieuw pakket dus eindigt in een jaar contract.

eduard_w
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Rowi Bedankt.

Uitgelicht topic