Jboelema

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abo wijzigen naar Internet Only

Wil graag mijn abo wijzigen in Internet Only. Wordt direct verwezen naar MijnZiggo om deze wijziging te doen, maar daar kan ik alleen totaalpaketten kiezen. Wil zelfde internet snelheid houden alleen TV pakket en Telefonie pakket eraf halen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Jboelema. Welkom hier! 
Ik pas je abonnement aan naar een Internet Complete en KabelTV abonnement. De maandelijkse kosten komen dan terug op 59 euro per maand. De wijziging gaat in per 6 augustus 2022. Uiteraard ontvang je een bevestiging en verdere informatie over het retour sturen van spullen per mail. Mocht je nog vragen of andere zaken hebben, horen we het graag. Een mooie dag gewenst! 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wil je wel met Ziggo Go TV of de Ziggo Go app TV kijken of in het geheel geen TV via internet.

TV via de kabel blijft altijd beschikbaar voor de vrije kanalen.

Jboelema
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alleen internet

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Jboelema. Welkom hier! 
Ik pas je abonnement aan naar een Internet Complete en KabelTV abonnement. De maandelijkse kosten komen dan terug op 59 euro per maand. De wijziging gaat in per 6 augustus 2022. Uiteraard ontvang je een bevestiging en verdere informatie over het retour sturen van spullen per mail. Mocht je nog vragen of andere zaken hebben, horen we het graag. Een mooie dag gewenst! 

Jboelema
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de snelle actie! Maar hoe kom je op € 59? Internet Complete is € 53? Tevens is er een 6 maanden 50% kortingsactie. Of heb ik daar als trouwe klant weer eens geen recht op?

Screenshot_20220707-094714.jpg

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Lycke voegt kabelTV apart toe dat is het verschil. Onderhuids krijg je met  internet only kabelTV kado.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Oeps!! Inderdaad, Kabel en onlineTV stond nog aan. Haal ik er ook af, dan kom je inderdaad op 53 euro. 

6 maanden 50% korting is voor nieuwe klanten. Jij zult bij het aangaan van je abonnement destijds ook een leuke actie hebben genoten :-). 

Jboelema
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thanks voor de correctie!

 

Die aanbieding die ik (n)ooit zou hebben ontvangen is inmiddels zo'n 100 jaar geleden... 😉 Altijd jammer dat trouwe klanten niet beloond worden...

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik snap je gevoel. Al blijf ik ook bij wat ik hier al eerder eens gezegd heb. Als we nieuwe klanten geen aanbieding zouden doen, zouden minder mensen naar ons overstappen (want laten we eerlijk zijn; providers zijn hier ooit mee begonnen en nu kunnen we er niet meer mee stoppen). Zouden we nu standaard alle klanten bijvoorbeeld na, ik noem maar wat, 5 jaar óók een korting bieden, is dat natuurlijk een heel fijn bod. Maar uiteindelijk zullen we die korting dan ook weer ergens op moeten verhalen. En ik vermoed dat dat de abonnementskosten niet ten goede komt. 

Vooropgesteld; bovenstaande is niet een officieel statement/uitleg vanuit Ziggo. Dit is gewoon mijn persoonlijke visie erop. 

Wanneer je (vaste) klant bent van (Vodafone en) Ziggo, kan je wel gebruikmaken van de aanbiedingen en winacties van Priority. Altijd leuk om eens in de gaten te houden :-). 

Uitgelicht topic