Ik werdeerst gebeld of alles naar wens was en dat ze mij gratis 1 jaar movie en series konden aanbieden en 3 maand korting van 10 euro.en in eens een nieuw abonnement van een jaar lang .is eenbeetje raar hoop dat ik dat kan annuleren
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Goedemorgen @Msloot,
Als dit niet duidelijk is benoemd, kan ik me voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Goed dat je het hier deelt! Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Zij hebben een taak aangemaakt waarmee de bestelling ongedaan wordt gemaakt.
Overigens wordt er bij bestellingen met korting - en dus een jaarcontract- altijd een 'accordeermail' verstuurd. In bijgevoegde PDF vind je de belangrijkste afspraken en voorwaarden zoals de korting en het aangaan van een jaarcontract. Wanneer je deze niet accordeert, gaat de bestelling ook niet 'lopen'. Ik raad iedereen dan ook aan om deze samenvatting altijd goed door te nemen en bij twijfel niet te accepteren. Goed, dat is een handig weetje voor de toekomst. Voor nu is het belangrijkste dat alles blijft zoals je voorheen had 😀!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Goedemorgen @Msloot,
Als dit niet duidelijk is benoemd, kan ik me voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Goed dat je het hier deelt! Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Zij hebben een taak aangemaakt waarmee de bestelling ongedaan wordt gemaakt.
Overigens wordt er bij bestellingen met korting - en dus een jaarcontract- altijd een 'accordeermail' verstuurd. In bijgevoegde PDF vind je de belangrijkste afspraken en voorwaarden zoals de korting en het aangaan van een jaarcontract. Wanneer je deze niet accordeert, gaat de bestelling ook niet 'lopen'. Ik raad iedereen dan ook aan om deze samenvatting altijd goed door te nemen en bij twijfel niet te accepteren. Goed, dat is een handig weetje voor de toekomst. Voor nu is het belangrijkste dat alles blijft zoals je voorheen had 😀!
Was opgelost😉
@Msloot Fijn om te lezen! Laat je het weten als we verder ergens mee kunnen helpen?
Nog een prettige zondag gewenst!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.