1
Vraag
2
Reageer en help mee
AdrienCindy

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Abbonnement onterecht afgesloten

Op 18/9 telefonisch contact gezocht omdat ik zag dat ik nog steeds ESPN had en wilde weten of ik daar niet voor betaalde, aangezien ik die op 22 Juli al had stop laten zetten. Persoon aan de lijn was niet vriendelijk, maakte opmerking van " als je teveel wilt betalen, zal je wel geld teveel hebben". Aangegeven aan persoon maandag wel terug te bellen, maar 5 min later werd alles afgesloten bij mij. Bleek dat hij alles van het abbonement heeft stopgezet. Direkt gebeld, haden het tegen kunne houden werd gezegd. maar op 19/9 in OD sms of ik apparatuur terug wil sturen en helemaal geen verbinding meer, tv zenders weg (kinderpakket, ziggo sport, terugkijken en opnmen) enz. Internet is terug kunnen zetten, dit hadden we weer rond 13:00 uur, maar de rest nog niet. Weer gebeld en er zou spoed achter gezet worden, maar tot aan heden ochtend nog niks.Net weer contact gehad, wordt nu verteld dat het nog 2 a 3 dagen kan duren, persoon heeft alles doorgezet met wat ik had. De fout ligt toch zeker bij Ziggo en hoe is het mogelijk dat ene collega van jullie iets doet wat ik niet vraag, omdat meneer "schijnbaar" geen beste dag had, dat ik daarvoor lang op de blaren moet zitten. Ik verwacht dat ook snel een reactie en een tegemoetkoming voor de irritatie en uit uitblijven van te leveren diensten.

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @AdrienCindy,

Welkom op de Community!


We schrikken hier van je topic: wat een nare ervaring! Helemaal omdat dit ervoor heeft gezorgd dat jullie een aantal dagen zonder diensten hebben gezeten. Via deze weg daarom excuus hiervoor!

Als ik het goed zie, is hier de afgelopen dagen ook veelvuldig contact over geweest met de klantenservice. Degene die de opzegging heeft gedaan heeft feedback gekregen. Als het goed is, is de fout inmiddels wel hersteld, werkt ook alles daadwerkelijk weer?

AdrienCindy
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee er werkt nog niks, gisteren tot vanmorgen was wel internet terug, maar deze is er nu sinds vanmorgen ong 10:00 uur ook weer vanaf. Vandaag weer contact gehad, al 2 maal in de ochtend, kan nog 2 a 3 dagen duren zeiden ze. Ik kan inmiddels ook bij Ziggo gaan werken, met al die standaard antwoorden die je krijgt en je verder geen manager of persoonlijk je klacht echt kwijt kan, maar dat je naar deze community wordt verwezen. Punt is 1: Onterecht afgesloten door fout medewerker, binnen 5 min na opzeggen ESPN, alles eraf. Punt 2: Afsluiten kan binnen "now time", maar aansluiten niet vanwege procedureregels? Punt 3: Waar is de servicegerichtheid, het van "We lossen het vandaag nog op, wij maakte de fout". Ik hou nu maar op, want frustratie zit hoog

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Begrijpelijk dat de frustratie hoog zit, helemaal als blijkt dat toch niets werkt. Dat laatste is natuurlijk ook waardeloos. 
 

Ik weet niet precies waarom je naar de Community bent doorverwezen, maar administratief gezien staat er sinds gisterochtend weer een modem, Humax ontvanger en Next box actief in het systeem. De taak die is aangemaakt om de fout te herstellen is gisterochtend afgerond, dat het internet daarna ook werkte bevestigd dat. Nadien is er administratief gezien niets gewijzigd.

Zoals Bert eerder al schreef is dit een klant helpt klant forum. Deel –als je hier open voor staat- gerust foto’s van hoe alles is aangesloten. Aan de hand daarvan kun je goedbedoelde tips krijgen om alles alsnog weer werkend te krijgen. 
 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een klacht indienen kan ook via hier en een Ziggo moderator heeft ook al gereageerd met de acties die uitgevoerd zijn en kunnen je verder helpen om weer helemaal op gang te komen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic