Op 18/9 telefonisch contact gezocht omdat ik zag dat ik nog steeds ESPN had en wilde weten of ik daar niet voor betaalde, aangezien ik die op 22 Juli al had stop laten zetten. Persoon aan de lijn was niet vriendelijk, maakte opmerking van " als je teveel wilt betalen, zal je wel geld teveel hebben". Aangegeven aan persoon maandag wel terug te bellen, maar 5 min later werd alles afgesloten bij mij. Bleek dat hij alles van het abbonement heeft stopgezet. Direkt gebeld, haden het tegen kunne houden werd gezegd. maar op 19/9 in OD sms of ik apparatuur terug wil sturen en helemaal geen verbinding meer, tv zenders weg (kinderpakket, ziggo sport, terugkijken en opnmen) enz. Internet is terug kunnen zetten, dit hadden we weer rond 13:00 uur, maar de rest nog niet. Weer gebeld en er zou spoed achter gezet worden, maar tot aan heden ochtend nog niks.Net weer contact gehad, wordt nu verteld dat het nog 2 a 3 dagen kan duren, persoon heeft alles doorgezet met wat ik had. De fout ligt toch zeker bij Ziggo en hoe is het mogelijk dat ene collega van jullie iets doet wat ik niet vraag, omdat meneer "schijnbaar" geen beste dag had, dat ik daarvoor lang op de blaren moet zitten. Ik verwacht dat ook snel een reactie en een tegemoetkoming voor de irritatie en uit uitblijven van te leveren diensten.