1
Vraag
2
Reageer en help mee
Riemkingma

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Abbonement opgezegd en toch maandelijks een rekening

Sinds juni ben ik al overgegaan naar kpn

Helaas krijg ik nog steeds rekeningen van ziggo

Ik heb hier 2x over gebeld met de ziggo

En dit zou worden opgelost 

Maar helaas dus weer niet want de rekening van sept staat al weer klaar

Wanneer gaan jullie dit nou eens echt oplossen en wordt het teveel aan onterecht betaalde abbonementskosten terug gestort

11 Reacties 11
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 5553Posts
  • 225Oplossingen
  • 4244Likes

Dag @Riemkingma 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben. Ik begrijp dat u niet blij bent. Maar een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5009Posts
  • 588Oplossingen
  • 1946Likes

Goedemorgen @Riemkingma 

Ik kan me voorstellen dat je er zelf ook helemaal niets meer van snapt nu je inmiddels allang bij KPN zit.

Het probleem is alleen dat jij KPN hebt gemachtigd het voor je op te zeggen bij ons middels de overstapservice. De overstapservice zelf hangt vast, omdat ze geen 'final call' hebbn uitgevoerd. Ofterwijl zij hebben de vooraankondiging gedaan van de opzegging, maar het niet definitief opgezegd.

Doordat dat nog steeds vast hangt, kunnen wij niets uitvoeren of opzeggen. Je moet hiervoor bij KPN zijn die of de final call moeten uitvoeren, of de opzegging moeten intrekken zodat wij dit handmatig voor je kunnen verwerken.

wewanl

Level 16
  • 2036Posts
  • 21Oplossingen
  • 776Likes

Je kan beter zelf opzeggen. Dat doe ik altijd.

Ik hoop dat KPN het snel voor jou oplost, Riemkingma.

Riemkingma
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dit lijkt mij stug aangezien ook het telefoonnummer al is overgezet in juni

Bij het eerste belletje heeft de meneer van ziggo het abbonement ook stop gezet

En is in juli ook een terugbetalling geweest

Daarmee hoopten wij dat dit klaar was

Maar nee hoor augustus stond hij er weer

2de belletje zou het geregeld zijn en augustus zou weer terug betaald worden

Maar nu staat sept er ook weer

De eerste meneer had het er ook over dat in het ene systeem wij afgemeld zijn maar in het andere nog actief

Wat ik dus wil zeggen is dat ik het via de overstapservice heb gedaan

En nog 2x via de telefoon met ziggo

Dat is dus 3x opgezegd

Ik ben er nu echt wel klaar mee na elke x een uur aan de telefoon te hangen met ziggo

wewanl

Level 16
  • 2036Posts
  • 21Oplossingen
  • 776Likes

Is het niet zinvol om nog even KPN te bellen of ze misschien het overstap proces niet volledig hebben voltooid? Ik begrijp je frustratie maar je hebt er ook niets aan als Ziggo de facturen over jou blijft uitstrooien.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5009Posts
  • 588Oplossingen
  • 1946Likes

Dat is precies wat ik zeg @Riemkingma  Ze hebben dan wel het nummer overgenomen maar geen final call gedaan. Zodra het abonnement bij hun actief is, het nummer is geporteerd moeten zij de definitieve opzegging aan ons doorgeven dat is niet gedaan.

Omdat dat nog steeds open staat, kunnen wij geen opzegging verwerken voor je. Mijn collega die dit heeft geprobeerd, kan dat dus niet verwerken omdat de overstapservice nog open staat.

Vandaar mijn advies KPN te contacteren.

Riemkingma
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik zal vanmiddag kpn contacteren

Wel vind ik het raar dat de 2 telefoontjes met ziggo dus compleet nutteloos waren en ik weer 3 maanden verder ben

Riemkingma
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

He hoi jamyla

Ik heb met kpn gebeld vorige week

Zou jij kunnen bevestigen of het nu wel goed is overgekomen

Aangezien ik dit bij mijnziggo niet kan zien en ik ook nog geen mail heb gekregen van ziggo

wewanl

Level 16
  • 2036Posts
  • 21Oplossingen
  • 776Likes

Heeft KPN de final call gedaan,  Riemkingna?

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 579Posts
  • 45Oplossingen
  • 264Likes

Dag @Riemkingma 
Ik zie inmiddels dat er retourdozen naar je toe zijn gestuurd, dus er lijkt progressie naar aanleiding van je telefoontje aan je nieuwe provider. Heb je die ook ontvangen?

Riemkingma
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

He hoi

Woensdag heb ik 2 dezelfde brieven gekregen met de mededeling dat we een paar weken geleden al een bericht hadden gehad, ( niet dus ) maar klaar

Vandaag 2 maal een pakket dozen gekregen voor het opsturen van de modem ( heb maar 1 modem )

Maar ik ga ervanuit dat het abbonement nu wel gestopt is

Nu de geld teruggave nog even afwachter

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic