Wessel192

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding geen abonnement ESPN 2

Ik heb twee weken terug de ziggo sport compleet bundel aangevraagd en nogsteeds kan ik deze niet bekijken. Ik heb 10 minuten aan de telefoon gezeten met de klantenservice en die gaven aan dat alles klopte. 

 

Ik heb een ziggo sport compleet abbonenemt aangevraagd en kan via de ziggo go app alles vanaf telefoon kijken. Alleen als ik naar ESPN2 ga wat deel is van dit abbonement, dan geeft hij aan dat ik mijn abbonement moet vergroten. De klantenservice stuurde mij hier naartoe, dus ik hoop dat iemand kan helpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Wessel192

Ik heb net een blik achter de schermen geworpen en het pakket (Ziggo Sport Compleet) staat inmiddels volledig actief. Op basis hiervan zou je inmiddels dus ook toegang moeten hebben tot ESPN2 op jouw mediabox. Ben je toevallig nog in de gelegenheid geweest om dit te controleren? We horen het graag. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @Wessel192 en welkom hier 🙂 

Wat rot om te lezen dat je al 2 weken wacht en nog steeds niet volledig gebruik kunt maken van Ziggo Sport Compleet. Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat het systeem het pakket nog niet volledig actief heeft gezet. Een paar minuten geleden was er toevallig een update dus voor nu wil ik het nog even aankijken. Zou jij morgen rond deze tijd willen controleren of je ook gebruik kunt maken van ESPN2 op je mediabox en het hier laten weten? Dan houden wij het aan deze kant voor je in de gaten. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Wessel192

Ik heb net een blik achter de schermen geworpen en het pakket (Ziggo Sport Compleet) staat inmiddels volledig actief. Op basis hiervan zou je inmiddels dus ook toegang moeten hebben tot ESPN2 op jouw mediabox. Ben je toevallig nog in de gelegenheid geweest om dit te controleren? We horen het graag. 

Uitgelicht topic