1
Vraag
2
Reacties
Rohid

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Abbo veranderen maar ik wil de modem behouden, hoe regel ik dat?

Ik wil mijn abbo wijzigen van internet+tv+bellen naar alleen internet.

Als ik dit doe kan ik dan mijn modem behouden. Het is namelijk een cisco modem waar ik zeer tevreden over ben. Of krijg ik toch een andere modem?

Voor ziggo is het namelijk alleen even tv en bellen uitzetten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Rohid, welkom op de Community. Als het goed is behoud je je huidige modem bij die wijziging. Bellen kun je zeker laten uitzetten maar kabel TV zit er altijd bij, dat is niet helemaal uit te zetten.

Het verschil in prijs is mogelijk niet erg groot tussen een pakket met alles erop en eraan en 'alleen' internet. Bij het samenstellen van het meest ideale pakket voor jouw situatie kan de Community je ook bij helpen. Laat dan weten wat je nu precies afneemt en wat je graag zou willen 🙂

Heb je al contact gehad met onze klantenservice?

Bekijk in context

6 Reacties 6
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Als je je abonnement telefonisch of via chat wijzigt bij de klantenservice kun je gelijk aangeven dat je geen ander modem wilt.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Rohid, welkom op de Community. Als het goed is behoud je je huidige modem bij die wijziging. Bellen kun je zeker laten uitzetten maar kabel TV zit er altijd bij, dat is niet helemaal uit te zetten.

Het verschil in prijs is mogelijk niet erg groot tussen een pakket met alles erop en eraan en 'alleen' internet. Bij het samenstellen van het meest ideale pakket voor jouw situatie kan de Community je ook bij helpen. Laat dan weten wat je nu precies afneemt en wat je graag zou willen 🙂

Heb je al contact gehad met onze klantenservice?
Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes
Ikzelf heb internet max en tv via ci module. De coax voor tv signaal kan je eraf laten (niet aansluiten). De smart card en module in de verpakking laten. Jouw modem kan jij behouden, net als ik. Werkt allemaal goed.
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Andre Verbeek Waarom heb je een CI+ erbij als je deze niet gebruikt?

Internet Max is standaard toch zonder zo’n kaartje.
Een van mijn twee abonnementen is Internet Max en heb nooit een kaartje erbij gehad.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Houd er rekening mee dat de Cisco 3925 maximaal een 250 Mbit abbo aan kan en niet de snellere van 500.
Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes
In het signaal zit internet en tv. Ergens op dit forum is daar een topic over, het tv signaal is niet uit te zetten. Vandaar dat er toch een stukje tv bijzit met een internet abo. Bij adsl en glasvezel heb je dit niet (tv signaal).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic