1
Vraag
2
Reacties
Blauwvinger

Level 9
Expert
  • 350Posts
  • 17Oplossingen
  • 106Likes

Aanpassen internetsnelheden

Ik overweeg de internetsnelheden te verhogen naar 1GB/50MB (Giganet)

Kan ik er vanuit gaan dat ik “mijn” huidige Mediabox Next kan blijven gebruiken en dat deze niet wordt omgeruild of vervangen wordt door een Mediabox, de vroegere Horizon?

Welke wijze van aanpassen verdient de voorkeur, via Mijn Ziggo of per telefoon?

Wordt het abonnement ook automatisch verlengd voor een jaar?

(De aanpassing zie ik al als volgt voor mij: uitsluitend vervanging van modem met nieuwe snelheden.)

Ik lees graag reacties van de ervaringsdeskundigen van deze community

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Blauwvinger
Topicstarter
Level 9
Expert
  • 350Posts
  • 17Oplossingen
  • 106Likes

@Bert Mijn gegevens staan in het profiel.

Wacht reactie van moderator af.

Bekijk in context

Blauwvinger
Topicstarter
Level 9
Expert
  • 350Posts
  • 17Oplossingen
  • 106Likes

@Lotte Kan nog geen oordeel vellen.

Ik ben nog in afwachting van het nieuwe modem. 

 

Bekijk in context

Blauwvinger
Topicstarter
Level 9
Expert
  • 350Posts
  • 17Oplossingen
  • 106Likes

@Paul Dinsdagavond j.l. modem geïnstalleerd, wachtwoord veranderd en in

brigde-modus/Internet(Router status) laten zetten. 

Mijn eerste ervaringen:

Downloadsnelheid Desktop zo rond de 950. Upload 51

Mijn laptop kon wel de volledige 600/40 aan van mijn vorige abonnement.

Nu zijn de waarden 700/50.

Waarschijnlijk kan de hardware de hogere download (net) niet aan.

Jammer, maar verder tevreden.

Jij ook een prettig weekend.

 

 

  

 

 

 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63448Posts
  • 4384Oplossingen
  • 16791Likes

Je krijgt alleen een nieuw modem, de Connectbox Giga op Docsis 3.1 als je je internet abonnement wijzigt naar internet Giga.

 

De mediabox XL is alleen verkrijgbaar bij een TV Start abonnement.

 

Bert_0-1631367695623.png

 

Blauwvinger
Topicstarter
Level 9
Expert
  • 350Posts
  • 17Oplossingen
  • 106Likes

@Bert Dank voor je reactie.

Helaas is het niet mogelijk het abonnement te wijzigen via Mijn Ziggo.

(Opgelost: Re: Kan abonnement niet wijzigen via MijnZiggo - Pagina 2 - Ziggo Community)

Mocht het probleem niet zeer binnenkort opgelost zijn, lonkt een 1000/1000 abonnement van T-Mobile.

 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63448Posts
  • 4384Oplossingen
  • 16791Likes

@Blauwvinger Dat kan een Ziggo moderator voor je regelen, zij kunnen Mijn Ziggo ook weer op gang brengen voor je.


Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Blauwvinger
Topicstarter
Level 9
Expert
  • 350Posts
  • 17Oplossingen
  • 106Likes

@Bert Mijn gegevens staan in het profiel.

Wacht reactie van moderator af.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 972Likes

@Blauwvinger Ik zie dat je het inmiddels al geregeld hebt! We gaan er vanuit dat Giganet je goed bevalt. 

Blauwvinger
Topicstarter
Level 9
Expert
  • 350Posts
  • 17Oplossingen
  • 106Likes

@Lotte Kan nog geen oordeel vellen.

Ik ben nog in afwachting van het nieuwe modem. 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15358Posts
  • 1226Oplossingen
  • 4953Likes

@Blauwvinger We wachten dit dan even af. Laat maar weten wat je bevindingen zijn zodra je met het nieuwe modem getest hebt. Alvast een prettig weekend!

Blauwvinger
Topicstarter
Level 9
Expert
  • 350Posts
  • 17Oplossingen
  • 106Likes

@Paul Dinsdagavond j.l. modem geïnstalleerd, wachtwoord veranderd en in

brigde-modus/Internet(Router status) laten zetten. 

Mijn eerste ervaringen:

Downloadsnelheid Desktop zo rond de 950. Upload 51

Mijn laptop kon wel de volledige 600/40 aan van mijn vorige abonnement.

Nu zijn de waarden 700/50.

Waarschijnlijk kan de hardware de hogere download (net) niet aan.

Jammer, maar verder tevreden.

Jij ook een prettig weekend.

 

 

  

 

 

 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63448Posts
  • 4384Oplossingen
  • 16791Likes

Voor de meelezers, in het volgende topic staat meer over de laptop en snelheden van Blauwvinger:

Opgelost: Van Connectbox naar Connectbox Giga - Ziggo Community

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic