1
Vraag
2
Reacties
bvde4886

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanpassen datum automatische incasso

Goedemiddag,

 

Zou de datum van mijn automatische incasso kunnen worden verschoven naar het einde van de maand?

 

Alvast bedankt.

 

Bas

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3100Posts
  • 379Oplossingen
  • 897Likes

Goedemorgen @bvde4886

 

Ik wil je betaaldatum niet zomaar aanpassen. De reden hiervan is als volgt. 

Momenteel betaal je in het midden van de maand voor de lopende maand. Dus bijv. 15 januari betaal je voor de periode 1 t/m 31 januari.

Als ik nu je betaalwijze aanpas naar het einde van de maand, dan ga je vooruit betalen. Dit betekent dat je dan eind februari een rekening krijgt voor zowel februari als maart in 1 keer. Als dat akkoord is, pas ik het voor je aan. Maar ik wil je door de wijziging niet in de problemen jagen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63292Posts
  • 4378Oplossingen
  • 16721Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3100Posts
  • 379Oplossingen
  • 897Likes

Goedemorgen @bvde4886

 

Ik wil je betaaldatum niet zomaar aanpassen. De reden hiervan is als volgt. 

Momenteel betaal je in het midden van de maand voor de lopende maand. Dus bijv. 15 januari betaal je voor de periode 1 t/m 31 januari.

Als ik nu je betaalwijze aanpas naar het einde van de maand, dan ga je vooruit betalen. Dit betekent dat je dan eind februari een rekening krijgt voor zowel februari als maart in 1 keer. Als dat akkoord is, pas ik het voor je aan. Maar ik wil je door de wijziging niet in de problemen jagen.

bvde4886
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jamyla,

 

Dat is geen probleem. Mag aangepast worden.

 

Alvast bedankt.

 

Bas

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3100Posts
  • 379Oplossingen
  • 897Likes

Helemaal goed @bvde4886

Dank voor je akkoord. Ik heb de incassodatum met ingang van februari aangepast.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Archief