HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen,
Ik wil graag de datum van mijn automatische incasso aanpassen, echter kom ik er via "mijnziggo" of telefonisch niet uit @Ziggo
Daarom probeer ik het nu via de community,
Ik hoor het graag.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Etione
Bij deze is het geregeld hoor! Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 28e van de maand gaan plaatsvinden 🙂
Hi @Etione
Bij deze is het geregeld hoor! Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 28e van de maand gaan plaatsvinden 🙂
Super, en wat een snelle actie
Dank !.
Ik heb deze vraag ook!
Ik wil graag de datum van mijn automatische incasso aanpassen, echter kom ik er via "mijnziggo" of telefonisch niet uit @Ziggo
Daarom probeer ik het nu via de community,
Goedemiddag @JoseyBrenda & @nico6, dat is zeker mogelijk! Naar welke datum mag de incassodatum voor jullie beide aangepast worden?
Graag de datum van mijn automatische incasso vastzetten op de 25e van elke maand. Bedankt!
@nico6 Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd. Vastzetten op een specifieke datum is niet mogelijk. De incasso is altijd rond een bepaalde datum ivm weekenden en feestdagen. De komende 2 facturen zullen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso iets na de 25e van de maand gaan plaatsvinden.
Thanks, prima zo!
Hoi,
Kan je dit ook voor mij aanpassen naar de 28e?
Welkom hier @mammaloe81
Helaas komt mijn bericht als mosterd na de maaltijd, aangezien je de wijziging al hebt laten doorvoeren door één van mijn collega's! 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...