Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

Aanpassen abonnement

Het ligt in de planning om binnenkort mijn pakket aan te passen van Internet Compleet, TV Compleet Next en Vast Bellen naar ------->> Internet Start, TV Compleet Next en Vast Bellen.

Nu loop ik op de Ziggo website bij het aanpassen tegen het probleem aan dat vast bellen behouden niet gekozen kan worden om verder te gaan naar de volgende stap.

Aanpassen.png 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @Buurman , goed dat je even een topic hebt aangemaakt als je tegen dit probleem aanloopt. Hier help ik je graag mee.
Soms zien we dat een bepaalde combinatie niet online te bestellen is, maar gelukkig hebben wij deze opties wel 🙂 

Ons Internet Start, TV Complete Next en bellen pakket is gewoon voor mij te selecteren op je account. Hierbij ontvang je 75/10 Mbit/s internet, ons TV Complete pakket met de Next inclusief de mogelijkheid om op te nemen en te pauzeren en de vaste telefoonlijn voor €64,45 per maand. Dat is het pakket die je bedoelde? Want in je schermprint staat een ander bedrag. 

In je hoofdbericht typte je dat je deze wijziging binnenkort wilt laten aanpassen. Wanneer je weet per welke datum je dit gewijzigd wilt hebben, hoef je alleen maar een gil te geven 🙂 

Bekijk in context

Buurman
Topicstarter
Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@Meindert bedankt voor de info.  
Het lag dus gelukkig niet aan mij, want ik had de cookies van Ziggo op de browser ook al verwijderd maar dat gaf ook het zelfde resultaat.

Mocht ik de snelheid willen verlagen naar Internet Start dan bericht ik je wel of anders bel ik 1200 wel.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Dit zou wel moeten lukken als je inlogt op www.ziggo.nl en je gaat naar de rechter boven hoek en logt in op Mijn Ziggo dan kies je voor Producten en dan internet en klik wijzig Abonnement.

 

Je kan dan op Zelf samenstellen kiezen en dan zou optie Bellen wel aanklik baar moeten zijn.

 

Schermafbeelding 2021-10-15 om 08.19.11.pngSchermafbeelding 2021-10-15 om 08.19.38.png

 

Zo niet zet even je gegevens in je profiel dan kan een moderator kijken straks wat er fout gaat.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Laat maar even weten of dit lukt, anders schakel ik hulp in van een Ziggo medewerker die je verder kan helpen. Deze is via mijn Ziggo als voorbeeld, ik kan hem wel veranderen.

Buurman
Topicstarter
Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@Dave!  Elke andere pakketcombinatie krijg ik wel 2 keuze mogelijkheden bij vaste telefoon, maar bij de keuze van mijn wens blijft zoals op de foto het linker keuze blok zwart en kan ik niet door naar de volgende stap alleen als ik geen vaste telefoon aanklik dan wel, maar dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik wil alleen van internet compleet naar internet start en TV cpmpleet Next en vaste telefoon behouden.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Ik zal de hulp van een Ziggo Medewerker inschakelen, dan kunnen hun dit voor je aanpassen.

 

Ziggo medewerker heb ik benaderd,  deze zal topic oppakken, kan niet beloven hoe snel dit is, ik kan niet in hun agenda kijken.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @Buurman , goed dat je even een topic hebt aangemaakt als je tegen dit probleem aanloopt. Hier help ik je graag mee.
Soms zien we dat een bepaalde combinatie niet online te bestellen is, maar gelukkig hebben wij deze opties wel 🙂 

Ons Internet Start, TV Complete Next en bellen pakket is gewoon voor mij te selecteren op je account. Hierbij ontvang je 75/10 Mbit/s internet, ons TV Complete pakket met de Next inclusief de mogelijkheid om op te nemen en te pauzeren en de vaste telefoonlijn voor €64,45 per maand. Dat is het pakket die je bedoelde? Want in je schermprint staat een ander bedrag. 

In je hoofdbericht typte je dat je deze wijziging binnenkort wilt laten aanpassen. Wanneer je weet per welke datum je dit gewijzigd wilt hebben, hoef je alleen maar een gil te geven 🙂 

Buurman
Topicstarter
Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@Meindert bedankt voor de info.  
Het lag dus gelukkig niet aan mij, want ik had de cookies van Ziggo op de browser ook al verwijderd maar dat gaf ook het zelfde resultaat.

Mocht ik de snelheid willen verlagen naar Internet Start dan bericht ik je wel of anders bel ik 1200 wel.

Uitgelicht topic