1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
cjscholten82

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Aanpassen Verzendwijze factuur - hoe doe ik dit?

Hi,

Hoe kan ik de verzendwijze van de factuur aanpassen? Het staat momenteel op 'Post', maar ik wil het graag wijzigen naar Email.
Via Mijn Ziggo is dat helaas niet mogelijk. Ik kan wel het factuuradres aanpassen, maar niet de optie om de factuur per post/email te ontvangen.

Groeten,
CJ Scholten
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes
Hey @cjscholten82. de factuur kan niet per post worden verzonden ,maar de melding dat je factuur klaat staat wel! Je kunt de factuur vervolgens inzien/downloaden in mijnZiggo. Is dat iets?
Deze aanpassing kan je makkelijk via de klanteservice bijvoorbeeld via chat regelen. Mocht je willen dat ik het voor je aanpas, dan moeten we ter controle even een aantal dingen checken. Wil je dit, hoor ik het graag zodat ik je een privébericht kan sturen ^^

Bekijk in context

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1461Posts
  • 150Oplossingen
  • 713Likes

Hi @Hotcable101 het kan natuurlijk zijn dat je geen gebruik wilt maken van een Mijn Ziggo omgeving. Uiteraard wil je wel de facturen in de gaten houden, heel begrijpelijk! Er zijn 3 manieren om jouw facturen te bekijken

1. via je Zakelijke Mijn Ziggo omgeving   
2. via E- Invoice 
3. via E-factuur 

Heb je nog vragen of kunnen we via deze weg iets voor je betekenen dan horen we dat graag. Voeg dan in je Ziggo Community profie nog je postcode en huisnummer toe, dan kunnen we jouw gegevens er bij pakken. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes
Hey @cjscholten82. de factuur kan niet per post worden verzonden ,maar de melding dat je factuur klaat staat wel! Je kunt de factuur vervolgens inzien/downloaden in mijnZiggo. Is dat iets?
Deze aanpassing kan je makkelijk via de klanteservice bijvoorbeeld via chat regelen. Mocht je willen dat ik het voor je aanpas, dan moeten we ter controle even een aantal dingen checken. Wil je dit, hoor ik het graag zodat ik je een privébericht kan sturen ^^
cjscholten82
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hi. Thanks voor de reactie. Ik hoef de factuur inderdaad niet perse per e-mail te ontvangen (ik denk dat je dat bedoelt). Downloaden via MijnZiggo is prima.
Maar ik hoef hem niet meer per post te ontvangen. Momenteel betaal ik daar 2.50 per maand voor, en dat is een beetje zonde van het geld als ik hem ook kan downloaden.
Ik zal contact opnemen met de klantenservice.
Bedankt!
Hotcable101

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Ik wil graag geen mijnziggo gebruiken maar ik wil rechtstreeks de factuur in mijn mailbox hebben, is er een ander type abonnement binnen Ziggo Zakelijk waar dit wel mogelijk is?

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1461Posts
  • 150Oplossingen
  • 713Likes

Hi @Hotcable101 het kan natuurlijk zijn dat je geen gebruik wilt maken van een Mijn Ziggo omgeving. Uiteraard wil je wel de facturen in de gaten houden, heel begrijpelijk! Er zijn 3 manieren om jouw facturen te bekijken

1. via je Zakelijke Mijn Ziggo omgeving   
2. via E- Invoice 
3. via E-factuur 

Heb je nog vragen of kunnen we via deze weg iets voor je betekenen dan horen we dat graag. Voeg dan in je Ziggo Community profie nog je postcode en huisnummer toe, dan kunnen we jouw gegevens er bij pakken.