Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Hotcable101 het kan natuurlijk zijn dat je geen gebruik wilt maken van een Mijn Ziggo omgeving. Uiteraard wil je wel de facturen in de gaten houden, heel begrijpelijk! Er zijn 3 manieren om jouw facturen te bekijken:
1. via je Zakelijke Mijn Ziggo omgeving
2. via E- Invoice
3. via E-factuur
Heb je nog vragen of kunnen we via deze weg iets voor je betekenen dan horen we dat graag. Voeg dan in je Ziggo Community profie nog je postcode en huisnummer toe, dan kunnen we jouw gegevens er bij pakken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik wil graag geen mijnziggo gebruiken maar ik wil rechtstreeks de factuur in mijn mailbox hebben, is er een ander type abonnement binnen Ziggo Zakelijk waar dit wel mogelijk is?
Hi @Hotcable101 het kan natuurlijk zijn dat je geen gebruik wilt maken van een Mijn Ziggo omgeving. Uiteraard wil je wel de facturen in de gaten houden, heel begrijpelijk! Er zijn 3 manieren om jouw facturen te bekijken:
1. via je Zakelijke Mijn Ziggo omgeving
2. via E- Invoice
3. via E-factuur
Heb je nog vragen of kunnen we via deze weg iets voor je betekenen dan horen we dat graag. Voeg dan in je Ziggo Community profie nog je postcode en huisnummer toe, dan kunnen we jouw gegevens er bij pakken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.