Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @cjscholten82, de factuur zelf kan niet per mail worden verzonden, de melding dat je factuur klaar staat wel! Je kunt de factuur vervolgens inzien en/of downloaden via Mijn Ziggo.
Deze aanpassing kan via een collega eenvoudig geregeld worden, bijvoorbeeld via chat. Mocht je willen dat ik het voor je aanpas, dan moeten we ter controle even een aantal dingen checken. Wil je dit, hoor ik het graag zodat ik je een privébericht kan sturen ^^
Hi @Hotcable101 het kan natuurlijk zijn dat je geen gebruik wilt maken van een Mijn Ziggo omgeving. Uiteraard wil je wel de facturen in de gaten houden, heel begrijpelijk! Er zijn 3 manieren om jouw facturen te bekijken:
1. via je Zakelijke Mijn Ziggo omgeving
2. via E- Invoice
3. via E-factuur
Heb je nog vragen of kunnen we via deze weg iets voor je betekenen dan horen we dat graag. Voeg dan in je Ziggo Community profie nog je postcode en huisnummer toe, dan kunnen we jouw gegevens er bij pakken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @cjscholten82, de factuur zelf kan niet per mail worden verzonden, de melding dat je factuur klaar staat wel! Je kunt de factuur vervolgens inzien en/of downloaden via Mijn Ziggo.
Deze aanpassing kan via een collega eenvoudig geregeld worden, bijvoorbeeld via chat. Mocht je willen dat ik het voor je aanpas, dan moeten we ter controle even een aantal dingen checken. Wil je dit, hoor ik het graag zodat ik je een privébericht kan sturen ^^
Ik wil graag geen mijnziggo gebruiken maar ik wil rechtstreeks de factuur in mijn mailbox hebben, is er een ander type abonnement binnen Ziggo Zakelijk waar dit wel mogelijk is?
Hi @Hotcable101 het kan natuurlijk zijn dat je geen gebruik wilt maken van een Mijn Ziggo omgeving. Uiteraard wil je wel de facturen in de gaten houden, heel begrijpelijk! Er zijn 3 manieren om jouw facturen te bekijken:
1. via je Zakelijke Mijn Ziggo omgeving
2. via E- Invoice
3. via E-factuur
Heb je nog vragen of kunnen we via deze weg iets voor je betekenen dan horen we dat graag. Voeg dan in je Ziggo Community profie nog je postcode en huisnummer toe, dan kunnen we jouw gegevens er bij pakken.
Ik wil toch even reageren op de zogenaamde oplossingen.
Ook ik wil mijn zakelijke factuur gewoon via email ontvangen. Net zoals ALLE andere facturen die ik ontvangen.
Waarom moeten Vodafone en Ziggo hier zo moeilijk over doen. Ieder bedrijf waar ik zaken mee doe verstuurt facturen via email. De facturen die ik ontvang, moeten worden doorgestuurd naar mijn boekhoudprogramma. Dan wil ik niet eerst naar Mijn Ziggo/Mijn Vodafone om ze te downloaden en daarna doorsturen.
Ik wil mijn factuur binnenkrijgen via email en deze dan automatisch door mijn mail server door laten sturen naar het boekhoudprogramma. Dat gebeurt met ALLE leveranciers behalve met Ziggo en Vodafone want die doen hier moeilijk over. Dit is natuurlijk behoorlijk achterhaald en niet meer van deze tijd.
E-Invoice en E-Factuur zijn geen optie aangezien ik niet 1 van de abonnementen hiervoor heb.
Altijd goed om van je te laten horen @Dajomas en ik kan me ook voorstellen dat je graag wilt dat je via e-mail je factuur ontvangt. Helaas is dit niet mogelijk en zullen de facturen via je Mijn Ziggo account inzichtelijk zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.