Vraag
Reacties
Oplossing
cjscholten82
Level 1

Aanpassen Verzendwijze factuur - hoe doe ik dit?

Hi,

Hoe kan ik de verzendwijze van de factuur aanpassen? Het staat momenteel op 'Post', maar ik wil het graag wijzigen naar Email.
Via Mijn Ziggo is dat helaas niet mogelijk. Ik kan wel het factuuradres aanpassen, maar niet de optie om de factuur per post/email te ontvangen.

Groeten,
CJ Scholten
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @cjscholten82, de factuur zelf kan niet per mail worden verzonden, de melding dat je factuur klaar staat wel! Je kunt de factuur vervolgens inzien en/of downloaden via Mijn Ziggo.


Deze aanpassing kan via een collega eenvoudig geregeld worden, bijvoorbeeld via chat. Mocht je willen dat ik het voor je aanpas, dan moeten we ter controle even een aantal dingen checken. Wil je dit, hoor ik het graag zodat ik je een privébericht kan sturen ^^

Bekijk in context

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Hotcable101 het kan natuurlijk zijn dat je geen gebruik wilt maken van een Mijn Ziggo omgeving. Uiteraard wil je wel de facturen in de gaten houden, heel begrijpelijk! Er zijn 3 manieren om jouw facturen te bekijken

1. via je Zakelijke Mijn Ziggo omgeving   
2. via E- Invoice 
3. via E-factuur 

Heb je nog vragen of kunnen we via deze weg iets voor je betekenen dan horen we dat graag. Voeg dan in je Ziggo Community profie nog je postcode en huisnummer toe, dan kunnen we jouw gegevens er bij pakken. 

Bekijk in context

0 Kudos
6 Reacties 6
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @cjscholten82, de factuur zelf kan niet per mail worden verzonden, de melding dat je factuur klaar staat wel! Je kunt de factuur vervolgens inzien en/of downloaden via Mijn Ziggo.


Deze aanpassing kan via een collega eenvoudig geregeld worden, bijvoorbeeld via chat. Mocht je willen dat ik het voor je aanpas, dan moeten we ter controle even een aantal dingen checken. Wil je dit, hoor ik het graag zodat ik je een privébericht kan sturen ^^

0 Kudos
cjscholten82
Level 1
Topicstarter
hi. Thanks voor de reactie. Ik hoef de factuur inderdaad niet perse per e-mail te ontvangen (ik denk dat je dat bedoelt). Downloaden via MijnZiggo is prima.
Maar ik hoef hem niet meer per post te ontvangen. Momenteel betaal ik daar 2.50 per maand voor, en dat is een beetje zonde van het geld als ik hem ook kan downloaden.
Ik zal contact opnemen met de klantenservice.
Bedankt!
Hotcable101
Level 3

Ik wil graag geen mijnziggo gebruiken maar ik wil rechtstreeks de factuur in mijn mailbox hebben, is er een ander type abonnement binnen Ziggo Zakelijk waar dit wel mogelijk is?

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Hotcable101 het kan natuurlijk zijn dat je geen gebruik wilt maken van een Mijn Ziggo omgeving. Uiteraard wil je wel de facturen in de gaten houden, heel begrijpelijk! Er zijn 3 manieren om jouw facturen te bekijken

1. via je Zakelijke Mijn Ziggo omgeving   
2. via E- Invoice 
3. via E-factuur 

Heb je nog vragen of kunnen we via deze weg iets voor je betekenen dan horen we dat graag. Voeg dan in je Ziggo Community profie nog je postcode en huisnummer toe, dan kunnen we jouw gegevens er bij pakken. 

0 Kudos
Dajomas
Level 1

Ik wil toch even reageren op de zogenaamde oplossingen.

 

Ook ik wil mijn zakelijke factuur gewoon via email ontvangen. Net zoals ALLE andere facturen die ik ontvangen.

 

Waarom moeten Vodafone en Ziggo hier zo moeilijk over doen. Ieder bedrijf waar ik zaken mee doe verstuurt facturen via email. De facturen die ik ontvang, moeten worden doorgestuurd naar mijn boekhoudprogramma. Dan wil ik niet eerst naar Mijn Ziggo/Mijn Vodafone om ze te downloaden en daarna doorsturen.

 

Ik wil mijn factuur binnenkrijgen via email en deze dan automatisch door mijn mail server door laten sturen naar het boekhoudprogramma. Dat gebeurt met ALLE leveranciers behalve met Ziggo en Vodafone want die doen hier moeilijk over. Dit is natuurlijk behoorlijk achterhaald en niet meer van deze tijd.

 

E-Invoice en E-Factuur zijn geen optie aangezien ik niet 1 van de abonnementen hiervoor heb.

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Altijd goed om van je te laten horen @Dajomas en ik kan me ook voorstellen dat je graag wilt dat je via e-mail je factuur ontvangt. Helaas is dit niet mogelijk en zullen de facturen via je Mijn Ziggo account inzichtelijk zijn. 

0 Kudos