1
Vraag
2
Reacties
moeke_enschede

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanpassen TV-abonnement zodat ik kan opnemen

Goedendag,

 

Na wat speurwerk heb ik gelezen dat ik mijn abonnement niet kan wijzigen via mijnZiggo, omdat het abonnement al een aantal jaar bestaat (te oud).

 

Kunt u (moderator) voor mij het abonnement aanpassen, zodat ik de optie 'Opnemen'  er bij krijg? Ik geloof dat dat 'Compleet' heet. Internet en telefonie blijven ongewijzigd. Details in profiel.

 

Groet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @moekie_enschede
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Het kunnen opnemen van programma's is altijd een aangename toevoeging op je abonnement! Zo mis je niets van je favoriete tv-programma's. Op dit moment neem je Internet Start en TV Start bij ons af. Wanneer je wilt opnemen kun je het pakket aanpassen met TV Complete. Je krijgt dan de Mediabox Next waarmee je programma's kunt opnemen en toegang hebt tot Replay TV. 

Je kunt dan kiezen voor bijvoorbeeld Internet Start en TV Complete. De huidige internetsnelheid blijft dan ongewijzigd, maar je krijgt dan wel een Mediabox Next om programma's op te nemen. Ook is het mogelijk om te kiezen voor Internet Complete en TV Complete. Hiermee verhoog je dan ook gelijk de snelheid van jouw internetabonnement. Een overzicht van alle pakketten vind je op deze pagina met de bijbehorende prijzen. Houdt er rekening mee dat je met het ontvangen van de Mediabox Next een contract voor 12 maanden aangaat en eenmalig € 19,95 betaalt. 

Heb je een leuk abonnement gezien? Laat het mij dan vooral weten, dan voer ik de wijziging met alle liefde voor je door 🙂

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Ik meld het even bij hun.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @moekie_enschede
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Het kunnen opnemen van programma's is altijd een aangename toevoeging op je abonnement! Zo mis je niets van je favoriete tv-programma's. Op dit moment neem je Internet Start en TV Start bij ons af. Wanneer je wilt opnemen kun je het pakket aanpassen met TV Complete. Je krijgt dan de Mediabox Next waarmee je programma's kunt opnemen en toegang hebt tot Replay TV. 

Je kunt dan kiezen voor bijvoorbeeld Internet Start en TV Complete. De huidige internetsnelheid blijft dan ongewijzigd, maar je krijgt dan wel een Mediabox Next om programma's op te nemen. Ook is het mogelijk om te kiezen voor Internet Complete en TV Complete. Hiermee verhoog je dan ook gelijk de snelheid van jouw internetabonnement. Een overzicht van alle pakketten vind je op deze pagina met de bijbehorende prijzen. Houdt er rekening mee dat je met het ontvangen van de Mediabox Next een contract voor 12 maanden aangaat en eenmalig € 19,95 betaalt. 

Heb je een leuk abonnement gezien? Laat het mij dan vooral weten, dan voer ik de wijziging met alle liefde voor je door 🙂

 

moeke_enschede
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Cecilia!

 

Dank je wel vor je uitvoerige complete antwoord. Ik wil graag naar TV Compleet, en mijn Internet op Start laten staan.

 

Ik krijg dus een andere Mediabox? Duidelijk; wanneer kan ik deze verwachten thuis?

 

Met groet,

Cuny

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@moeke_enschede. Bij deze heb ik de wijziging voor je in orde gemaakt, Cuny! Je krijgt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. De Mediabox Next zal binnen 3 tot 5 werkdagen worden bezorgd door Post NL. Uiteraard ontvang je een track en trace per e-mail zodra de zending is aangemeld bij Post NL. 🙂

Alvast heel veel plezier gewenst met je nieuwe pakket! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic