1
Vraag
2
Reacties
VolvoC30

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Aanbod bij oud abonnement

Na 3 dagen bellen eindelijk contact.

In mijn app staat u heeft een oud abonnement klopt ben al 40 jaar lid van deze toch, dus mijn vraag aan deze medewerker wat hij mijn kon bieden, bestaand paket doorgelopen oa vaste tel. Vraag al jaren of dat er af kan en nu scheelt het plotseling wel een paar euro eerst niet ?

Vraag was dus wat bied u mij, Vraag terug wat ik dacht nou doe die tv maar die heb ondertussen wel betaald na 40 jaar kreeg alleen maar een lach te horen, doe dan maar viaplay heb ik opgezegd ivm belazert beeld en te duur, ook dat kon niet, 9 maanden 5euro korting is hoogste bod.

 

Kortom toch maar zoeken naar ander aanbieders denk valt me erg tegen na 40 jaar klant.

Vr groet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @VolvoC30. ook ik heb helaas geen ander aanbod voor je, momenteel. Telefonie kan al een tijdje opgezegd worden uit je abonnement. Moet dit nog worden opgezegd, of is dit inmiddels geregeld? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @VolvoC30 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.

Het is mij niet helemaal duidelijk of ik heb er overheen gelezen, maar wat is uiteindelijk uw vraag: een beter bod dan 9 maanden lang 5 euro korting?

 

VolvoC30
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Klopt, al is het allemaal niet als vraag bedoelt zal denk op de verkeerde plek staan ben hier niet zo goed bekend op dit platform.

Maar blijft in mijn ogen belachelijk aanbod

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

wou je de huidige mediabox vervangen voor een nieuwer exemplaar ?

 

afhankelijk van je abonnement kan een moderator dat voor je regelen,

 

welk abonnement heb je

momentele ?

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @VolvoC30. ook ik heb helaas geen ander aanbod voor je, momenteel. Telefonie kan al een tijdje opgezegd worden uit je abonnement. Moet dit nog worden opgezegd, of is dit inmiddels geregeld? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic