1
Vraag
2
Reacties
bilder21

Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Aanbieding als trouwe klant

Hoe kan het dat iemand die nog geen jaar een Abbo heeft bij Ziggo als trouwe klant wordt aangemerkt en ESPN 1 jaar gratis krijgt? Wij zijn al jaren klant bij Ziggo en krijgen deze aanbieding niet en betalen het volle bedrag voor ESPN.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Niet elke klant krijgt hetzelfde aangeboden aan acties. Sommige klanten zijn vooraf geselecteerd om wat voor een reden dan ook. Een ander klant krijgt het niet, ach tja, zo is er altijd wel wat. Wie weet ben je een volgende keer wel aan de beurt. Dit werkt bij elke provider zo. Dan maar bezuinigen op een abonnement, goedkoper pakket afsluiten, zodat je wél een abonnement op ESPN Compleet kan en/of wil betalen. Kwestie van keuzes maken.

Bekijk in context

15 Reacties 15
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Daar is toch meer informatie nodig. Na 1 jaar ben je natuurlijk nog niet echt een trouwe klant. Vermoedelijk heeft die bewuste klant met de afdeling opzeggen gebeld en daar een korting weten los te peuteren om nog een jaar klant te blijven.

bilder21
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Nee de klant kreeg via de mail deze aanbieding

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@bilder21  schreef:

Nee de klant kreeg via de mail deze aanbieding


Duidelijk dan heeft deze klant blijkbaar in zijn privacy instelling de contact voorkeuren aan staan betreffende commerciele acties.

 

 

bilder21
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Die staan bij ons ook aan. Het schijnt dat er af en toe acties zijn voor klanten die weinig gebruik maken van acties en aanbiedingen. Een van de voorwaarden is dat je geen abbo hebt op ESPN op dit moment. Dus als je bepaalde diensten gebruikt krijg je geen aanbiedingen en blijf je de volle pond betalen. Zo ga je dus om met klanten die al vele jaren diensten afnemen. Heel vreemd.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Hoe dat allemaal werkt dat weet ik niet.  Dit is bij elke provider hetzelfde de vaste klanten zijn de melkkoeien van een bedrijf.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Niet elke klant krijgt hetzelfde aangeboden aan acties. Sommige klanten zijn vooraf geselecteerd om wat voor een reden dan ook. Een ander klant krijgt het niet, ach tja, zo is er altijd wel wat. Wie weet ben je een volgende keer wel aan de beurt. Dit werkt bij elke provider zo. Dan maar bezuinigen op een abonnement, goedkoper pakket afsluiten, zodat je wél een abonnement op ESPN Compleet kan en/of wil betalen. Kwestie van keuzes maken.

Barthos

Level 5
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb eind februari 2023 telefonisch van ziggo te horen gekregen dat ik 1 jaar gratis espn pakket krijg. Helaas is het tot heden niet gebeurt. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Barthos dan moeten we dit ook zeker waarmaken. Ik zie dat je naast dit topic er al over hebt gebeld en gechat en dat het is opgepakt.

Gelukkig maar, veel plezier ermee! 

Barthos

Level 5
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vandaag gebeld met klantenservice. Hebben het goed opgepakt. Ik heb via mail opnieuw mijn bestelling gekregen.  Maar nu staat er alleen 12 maanden ESPN gratis en sluit automatisch. De voorgaande mail stond er dus alleen 6 maanden abonnement korting van € 20,- en dat zie ik in de nieuwe mail niet. Hopelijk krijg ik toch behalve ESPN ook abo korting?

Barthos

Level 5
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi, ben het niet helemaal met je eens. Als vaste klant (vooral als je van af het begin dat al bent bij Ziggo en zijn voorgangers) is het zaak om deze trouwe klanten bij Ziggo te houden. De laatste jaren heeft Ziggo veel last van Churn (weggaan van vaste klanten) . Vooral er nu diverse aanbieders komen met glasvezel aanleg en waarvan het abonnement lager is dan bij Ziggo, is het des te beter om deze trouwe klanten te behouden.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Barthos waar ben je het niet mee eens?

Eerder, niet vandaag, is die korting toegekend. Dat was mail #1. Vandaag is de ESPN actie toegekend. Dat is e-mail #2. Wat klopt er dan niet? 

En nav je laatste punt, ik snap dat een korting of actie leuk is, maar als we altijd bij iedereen een korting toekennen is het ook geen korting meer. Daarnaast mag ik vriendelijk hopen dat er méér in het leven is om te blijven bij een provider dan alleen maar kortingen sprokkelen! 

Barthos

Level 5
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het gaat niet om kortingen sprokkelen, maar wat ik bedoel is om trouwe vaste (jaren) klanten wat meer aandacht te geven door misschien andere acties ? Wat die acties zijn, dat is aan Ziggo om dat te bepalen.

Of is het te kort door de bocht genomen?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Barthos nee hoor, vraag gerust. 

Naast thema momenten (denk aan de periode rond Kerst of andere momenten) zetten we voor vaste klanten vaak extra zenders open, of doen we andere dingen. Wat ook zeker de moeite waard is waar we onze vaste klanten mee tegemoed komen, lees je hier en hier

Conclusie, ook voor onze vaste klanten doen we een hoop leuke dingen!

Barthos

Level 5
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

je hebt een punt.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Jacob Een vaste klant met TV Max of een vaste klant met Movies&SeriesXL en via Vodafone gratis Ziggo Sport Totaal, heeft nooit gratis open kanalen. Deze heeft immers alles al muv ESPN en Film1.

Zet voor de klanten met TV Max of Movies&Series XL & Ziggo Sport Totaal(Doo Vodafone) dan bijvoorbeeld af en toe ESPN en/of Film1 een weekend open.

Niet iedereen houd van sport en niet iedereen houd van de films op Film1, ziin vaak oudere films. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic