1
Vraag
2
Reacties
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

40 Mb nu wel of niet mogelijk met Mediabox XL

Wellicht kan Ronald Ziggo of Lycke Ziggo hier wat duidelijkheid scheppen 🙂

Mijn buren hebben nu een pakket met 200/20 internet en mexiabox XL. Ze zijn al wat ouder en gebruiken die snelheid nooit dus ging ik kijken of die omlaag kan naar 40/4

Vreemde : Als ik een nieuw abbo wil afsluiten dan zie ik dat er bij die snelheid geen Mediabox XL kan
Maar als ik via mijn ziggo (van hun) op "aanpassen abbo" klik, dan kan ik wel de snelheid verlagen naar 40/4 zonder melding dat dan de mediabox XL niet meer kan.

Dus wat is nu waar?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Nick999 .
Ja hoor, die mogelijkheid is er zeker!

Op de site kan dit ook gewoon :-). Kijk hier maar eens: https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/
Het gaat dan om een Internet Start en TV Complete abonnement.

Goed dat je even met hun kijkt naar de ideale samenstelling. Het is zonde te betalen voor razendsnel internet wanneer de basis (meer dan) voldoende is!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Nick999 .
Ja hoor, die mogelijkheid is er zeker!

Op de site kan dit ook gewoon :-). Kijk hier maar eens: https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/
Het gaat dan om een Internet Start en TV Complete abonnement.

Goed dat je even met hun kijkt naar de ideale samenstelling. Het is zonde te betalen voor razendsnel internet wanneer de basis (meer dan) voldoende is!
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Bedankt voor je snelle reactie 🙂
Top!
Erik-Rik

Level 11
  • 479Posts
  • 11Oplossingen
  • 23Likes
Ik heb zeker meer dan 6 maanden een abonnement internet 40 Mbps met een Horizon box alles is best mogelijk bij Ziggo. Mocht Je online er niet uitkomen kun je altijd telefonisch contact opnemen met Ziggo en ze regelen het direct voor je, makkelijker kan niet. Heb het ook zo gedaan met als verschil dat ik de box al in gebruik had en alleen internet aangepast hoefde te worden (diezelfde avond nog en al) en geen klachten tot op heden alles werkt zoals ik het graag wil hebben.
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ik ben met de buren aan het vergelijken geweest maar het prijsverschil tussen 200/20 en 40/4 was bij Ziggo zo minimaal (iets van 7 Euro per maand) , dat ze zijn overgestapt naar een andere provider.
Erik-Rik

Level 11
  • 479Posts
  • 11Oplossingen
  • 23Likes
Nick999 wrote:
Ik ben met de buren aan het vergelijken geweest maar het prijsverschil tussen 200/20 en 40/4 was bij Ziggo zo minimaal (iets van 7 Euro per maand) , dat ze zijn overgestapt naar een andere provider.


Bij was het verschil ongeveer 8 euro per maand minder had eerst ook 200 Mbps op jaarbasis is het bijna 100 euro per jaar goedkoper maar om dan naar en anders provider te gaan als alles goed werkt en een goede service te moeten missen nee doe ik niet nee. Dan moet ik iedereen ook weer een ander e-mailadres gaan sturen nee dank je wel. Jammer dat het zo moest gaan dan zo vlug ook.
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ze betalen nu bijna 40 Euro per maand minder en hebben daarvoor 50 Mbit internet en ook nog eens Eredivisie gratis. Dus voor hun was het echt wel een reden om over te stappen, vooral ook omdat Ziggo niet echt een leuk aanbod kon doen.
Erik-Rik

Level 11
  • 479Posts
  • 11Oplossingen
  • 23Likes
Nick999 wrote:
Ze betalen nu bijna 40 Euro per maand minder en hebben daarvoor 50 Mbit internet en ook nog eens Eredivisie gratis. Dus voor hun was het echt wel een reden om over te stappen, vooral ook omdat Ziggo niet echt een leuk aanbod kon doen.



Voor ieder wat wils is er overal wel wat en je kiest is je goed recht natuurlijk toch hoop dat je buren veel genot mogen hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic