willemmulder

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3 smart Wifiboosters

Ik heb nu 3 smart Wifiboosters van Ziggo ontvangen en voor mij is dit geen meerwaarde en daarom wil ik weten hoe ik deze boosters kan retourneren???

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedenavond @willemmulder 

Jammer dat deze SmartWifi Pods voor u geen meerwaarde hebben, maar terugsturen is natuurlijk geen probleem.

Binnen afzienbare tijd komt een Ziggo-moderator langs in dit topic om u verder te helpen. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Je kan de Wifi Pods ook op deze manier terug sturen:

 

Apparaten terugsturen omdat ze van Ziggo zijn verkregen kan het buiten om een Medewerker van Ziggo

 

Waar stuur je de apparatuur naartoe?

Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken. 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

 

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Of download het retourformulier:

 

Tips voor het terugsturen:

  • Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
  • Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.
 

Wanneer terugsturen?

We ontvangen de apparatuur graag terug binnen 14 dagen na het ingaan van de wijziging, verhuizing of opzegging. Heb je opgezegd via de overstapservice? Dan start de 14 dagen retourtermijn zodra de overstap en/of nummerovername volledig is afgerond.

Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 3198Posts
  • 263Oplossingen
  • 1879Likes

Hallo @willemmulder

 

Ik heb de SmartWifi boosters voor je opgezegd en je zult hiervoor een bevestiging krijgen in je mailbox. Tevens komt er een retour doos je kant op. Wil je daar niet op wachten, gebruik dan het adres van hierboven.

Uitgelicht topic