HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb al een tijdje een 2e Mediabox Next, hiervan was de bedoeling dat ik deze op de kamer van onze zoon zou installeren. Hij gebruikt echter de ziggo app en dus staat deze box al een behoorlijke tijd ongebruikt in de doos bij mij in de kast. Hier betaal ik echter wel voor en das eigenlijk gewoon onzin.
Nergens kan ik echter terugvinden waar ik de huur van deze Mediabox Next kan opzeggen (ook niet via mijn Ziggo) en waar de box naar terug gestuurd kan worden.
Iemand enig idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Dutchbrat, welkom hier op de Community!
Een beetje zonde dat de Extra Mediabox Next nu stof staat te happen in de kast. Dan lijkt het mij logischer om die terug deze kant op te sturen ;-).
Ik ga 'm per direct voor je opzeggen, zodat deze geen deel meer uitmaakt van je abonnement. Je krijgt hiervan uiteraard ook een bevestiging per mail!
Als je vragen hebt over het terugsturen, kun je hier meer informatie vinden. Voor meer vragen, zit ik hier voor je klaar!
Dag @Dutchbrat
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Deze moderators kunnen je gegevens bekijken en met je afspreken wat de volgende stap is.
Hey @Dutchbrat, welkom hier op de Community!
Een beetje zonde dat de Extra Mediabox Next nu stof staat te happen in de kast. Dan lijkt het mij logischer om die terug deze kant op te sturen ;-).
Ik ga 'm per direct voor je opzeggen, zodat deze geen deel meer uitmaakt van je abonnement. Je krijgt hiervan uiteraard ook een bevestiging per mail!
Als je vragen hebt over het terugsturen, kun je hier meer informatie vinden. Voor meer vragen, zit ik hier voor je klaar!
Thx voor je hulp, bevestiging binnen dus ga em retour sturen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.