Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb al een tijdje een 2e Mediabox Next, hiervan was de bedoeling dat ik deze op de kamer van onze zoon zou installeren. Hij gebruikt echter de ziggo app en dus staat deze box al een behoorlijke tijd ongebruikt in de doos bij mij in de kast. Hier betaal ik echter wel voor en das eigenlijk gewoon onzin.
Nergens kan ik echter terugvinden waar ik de huur van deze Mediabox Next kan opzeggen (ook niet via mijn Ziggo) en waar de box naar terug gestuurd kan worden.
Iemand enig idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Dutchbrat, welkom hier op de Community!
Een beetje zonde dat de Extra Mediabox Next nu stof staat te happen in de kast. Dan lijkt het mij logischer om die terug deze kant op te sturen ;-).
Ik ga 'm per direct voor je opzeggen, zodat deze geen deel meer uitmaakt van je abonnement. Je krijgt hiervan uiteraard ook een bevestiging per mail!
Als je vragen hebt over het terugsturen, kun je hier meer informatie vinden. Voor meer vragen, zit ik hier voor je klaar!
Dag @Dutchbrat
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Deze moderators kunnen je gegevens bekijken en met je afspreken wat de volgende stap is.
Hey @Dutchbrat, welkom hier op de Community!
Een beetje zonde dat de Extra Mediabox Next nu stof staat te happen in de kast. Dan lijkt het mij logischer om die terug deze kant op te sturen ;-).
Ik ga 'm per direct voor je opzeggen, zodat deze geen deel meer uitmaakt van je abonnement. Je krijgt hiervan uiteraard ook een bevestiging per mail!
Als je vragen hebt over het terugsturen, kun je hier meer informatie vinden. Voor meer vragen, zit ik hier voor je klaar!
Thx voor je hulp, bevestiging binnen dus ga em retour sturen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...