1
Vraag
2
Reacties
jansmarcel
Expert
Expert
  • 909Posts
  • 46Oplossingen
  • 448Likes

2 factor authenticatie uitschakelen voor Mijn Ziggo

Hallo,

 

Een kennis van mij heeft moeite met het inloggen via 2 Factor Authenticatie. Daarom wil ik vragen of dit door een ziggo medewerker voor hem uitgeschakeld kan worden.

Alvast bedankt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 14503Posts
  • 1170Oplossingen
  • 4457Likes

Goedemorgen @jansmarcel,


We kunnen dit uiteraard regelen! Aangezien het niet om je eigen account gaat kan jouw kennis het beste zelf een topic starten of contact opnemen met de klantenservice. Het is voor ons alleen mogelijk dit aan te passen op het moment dat de contractant dit zelf via ons regelt met oog op de privacy. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 14503Posts
  • 1170Oplossingen
  • 4457Likes

Goedemorgen @jansmarcel,


We kunnen dit uiteraard regelen! Aangezien het niet om je eigen account gaat kan jouw kennis het beste zelf een topic starten of contact opnemen met de klantenservice. Het is voor ons alleen mogelijk dit aan te passen op het moment dat de contractant dit zelf via ons regelt met oog op de privacy. 

jansmarcel
Expert topicstarter
Expert
  • 909Posts
  • 46Oplossingen
  • 448Likes

Prima, dan ga ik dat samen met hem regelen. Bij welk onderdeel van de klantenservice moet ik dan aankloppen?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 14503Posts
  • 1170Oplossingen
  • 4457Likes

@jansmarcel Als je aangeeft dat je vraag over Mijn Ziggo (administratief) gaat dan kom je bij de juiste collega's terecht. Het maakt dan verder niet uit of je voor Chat, Facebook/Twitter of telefonisch contact met de klantenservice kiest. 

jansmarcel
Expert topicstarter
Expert
  • 909Posts
  • 46Oplossingen
  • 448Likes

Top dankjewel ga ik dat zo regelen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates