1
Vraag
2
Reacties
Timmettje

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 accounts ziggo

Ik heb schijnbaar 2 accounts voor ziggo onder verschillende e-mailadressen. Een met een actief tv abonnement en een zonder. 
Daarnaast heb ik een vodafone account. Echter is het vodafone account gekoppeld aan het ziggo account zonder tv abonnement (zelfde e-mailadres).

Kan ik deze accounts samenvoegen tot 1 account? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Timmettje
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Yes, dat is zeker mogelijk! Ik heb gelijk een kijkje achter de schermen genomen en ik zie dat je voor My Vodafone en Mijn Ziggo (oude klantnummer) één account hebt met jouw e-mailadres eindigend op gmail.com. 

Voor je abonnement bij Ziggo (met nieuw klantnummer) is er een Mijn Ziggo account geregistreerd met jouw e-mailadres eindigend op @hotmail.com. 

Bij deze heb ik het ''oude account'' eindigend op @gmail.com verwijderd. Hierdoor is het My Vodafone account losgekoppeld en kun je nu deze toevoegen aan jouw nieuwe Mijn Ziggo account eindigend op @hotmail.com. Dit doe je door in te loggen op Mijn Ziggo. Je gaat dan naar ''Mijn gegevens'' en door op ''Mijn account'' te klikken bij jouw inloggegevens. Je hebt daar de mogelijkheid om je account uit te breiden met My Vodafone. 

Laat je ons weten of het is gelukt 🙂 ?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

Dat kun je niet zelf, maar een Ziggo moderator wel.

Mijn Ziggo accounts kun je niet koppelen of een Mijn Ziggo account ontkoppelen met Vodafone.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen diep in de systemen en de juiste actie uitvoeren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Timmettje
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Yes, dat is zeker mogelijk! Ik heb gelijk een kijkje achter de schermen genomen en ik zie dat je voor My Vodafone en Mijn Ziggo (oude klantnummer) één account hebt met jouw e-mailadres eindigend op gmail.com. 

Voor je abonnement bij Ziggo (met nieuw klantnummer) is er een Mijn Ziggo account geregistreerd met jouw e-mailadres eindigend op @hotmail.com. 

Bij deze heb ik het ''oude account'' eindigend op @gmail.com verwijderd. Hierdoor is het My Vodafone account losgekoppeld en kun je nu deze toevoegen aan jouw nieuwe Mijn Ziggo account eindigend op @hotmail.com. Dit doe je door in te loggen op Mijn Ziggo. Je gaat dan naar ''Mijn gegevens'' en door op ''Mijn account'' te klikken bij jouw inloggegevens. Je hebt daar de mogelijkheid om je account uit te breiden met My Vodafone. 

Laat je ons weten of het is gelukt 🙂 ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic